Jump to content

Sälja spel


emo
 Share

Recommended Posts

Fick idéen från game reactor där dem tagit inlägg från forum om spel man aldrig kan tänka sig att sälja så jag frågar er, har ni något spel som ligger nära hjärtat, motivera om ni vill. annars fuck it!

Skulle även vara bra om ni väljer ett spel av en viss serie så man gör en "uppoffring"

Jag kommer aldrig sälja något av spelen jag har nu (har redan sålt dem jag inte finner lämpliga att ha) men om jag absolut måste sälja ett par skulle jag aldrig sälja:

Metal Gear Solid 3

Bästa spelet i serien enligt mig. Och det har det bästa spelslutet någonsin av alla spel jag någonsin spelat.

Resident Evil 4

Skönaste skräck-äventyret någonsin.

Ratchet and Clank

Bästa storyn i serien, bästa vapen i serien, helt enkelt bäst i serien.

Tycker 3st är ett bra tal att "behålla"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Arc: Twilight of the Spirits

Underbar story och ett helt unikt stridssystem som jag faktiskt aldrig sett någon annanstans.

Jurassic Park

Det här spelet hade jag till Sega Mega Drive när jag var mindre. Ligger uppe på vinden någonstans. Det här spelet bringer många fina minnen tillbaka. Även fast spelet "glappar" litegranna så skulle jag inte sälja det om det inte var för riktigt stor summa pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto: Vice City och Tom Clancy's Splinter Cell

Älskar dem båda, främst eftersom det var de två första 'riktiga' spelen jag ägde. (Hade bara kassa datorer innan) Spelen i sig är ju så himla underbara med. Och så är det någon skillnad mellan gamla och nyköpta spel. Förr var de i en kartongförpackning, och man fick med klistermärken och grejer, det är inte samma sak längre. Jag har kvar Splinter Cell-klistermärket och även VC:s klistermärke och plansch. Synd bara att min kompis misshandlade min kartong ganska rejält när han lånade VC för några år sedan.. :w000t:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...