Jump to content

Sälja spel


emo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Le update.

Red Alert, som jag skrev på föregående sida.

Half-life, Nr1 i top 5 på mina favorit FPS. Spelar det än idag väldigt mycket och producerar nya multiplayerbanor flitigt. Har sett personligt rekord på att klara spelet på 1 timme. Var dock ett tag sedan, men planerar att slå det någon dag.

Golden Eye, Ah, vem skulle vilja sälja det roligaste spelet till N64? Spelade i stort sätt dagligen med kompisarna. Favoritbanan var ju Facility och den täckte vi med minor och sen sprängde oss själva så spelet hängde sig. :lol:

Tiberian Sun, Det andra roligaste strategispelet jag har spelat och äger. Aldrig, aldrig att jag skulle lämna ifrån mig det. Är inge vidare bra online men är en riktig jäkel på att modda det och att klara ut singleplayer. :wub:

Age of Empires, Första spelet i en serie som kunde blivit bästa trilogin någonsin, fast den dog vid trean. Men ack så kul AoE är. Har inte kunnat spela det sedan 2002 tror jag. När inte enspelarläget räckte till så gjorde jag mina egna svårslagna med avancerade scripts och andra klurigheter.

Galactic Battleground, Star Wars strategispelet som var gjort på AoE2 motorn. Många välspenderade timmar vid dess multiplayer och skapa egna banor verktyg. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller mig till 3 spel då

1. The Legend of Zelda : Ocarina of Time Det här spelet kommer jag nog aldrig kunna skiljas från, spelet var storslaget då med den nya sortens 3D, den älskvärda storyn och allting :lol:

2. Killer 7 Många här hatar säkert det här spelet. Det gjorde jag med, tills jag klarade ut spelet och började förstå mig på det lite mer TOTALT ÄLSKVÄRT, och musiken :wub:

3. Grand Theft Auto : San Andreas Ärligt talat, San andreas var älskvärt i början när det kom, och det är fortfarande väldigt nära mitt hjärta fortfarande, även om man kan tröttna på det så kommer det nog aldrig dö ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer aldrig sälja mitt Tony Hawk's Pro Skater 3. Ett av mina första spel någonsin, och för att vara så gammalt är det faktiskt riktigt bra grafik, för att inte tala om musiken! Canis Canem Edit tror jag också skulle vara svårt att sälja. Inte för spelets skull, utan för att känslan när jag fick det var... Något speciell.

Edit: Såklart aldrig Vice City heller. Det är kult!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Canis Canem Edit

Mitt favorit spel. Varje gång jag spelar det så blir jag helt varm i hela kroppen. Älskvärd atmosfär och roliga karaktärer som man aldrig glömmer. I love it

GTA spelen

Jag har GTA 1, GTA VC, GTA VCS, GTA SA. Säljer de aldrig.

Resident Evil 4

Bästa skräckspelet någonsin. Dr Salvador :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...