felshoe Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Om du levererat frakten och parkerat släpet i det markerade området, så försvinner släpet, ja. Förklarade jag så dåligt? . Jag menade såklart att jag inte hade lämnat lasten ännu. Jag var kanske halvvägs framme när jag sparade, och när jag laddade igen så var ett av två släp borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Nån som viste vad BBW är i upgrades? Brake by wire, bromsarna blir effektivare= kortare stoppsträcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corrado Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Brake by wire, bromsarna blir effektivare= kortare stoppsträcka Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Har kollat nu på ALH! Jag ser inte den minsta lilla skillnaden på spelen Dom har ändrat logon bara Redigerad 29 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Har kollat nu på ALH! Jag ser inte den minsta lilla skillnaden på spelen Dom har ändrat logon bara Fyra skilnader ny logga, ny start musik, man kan vara tjej, några få nya lastbilar+ bytnamn på de gamla lastbilarna och Mexico som nyt "land". har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Har kollat nu på ALH! Jag ser inte den minsta lilla skillnaden på spelen Dom har ändrat logon bara Läste på FB att dom stora nyheterna är Mexico med tre städer och typ 2-3 lastbilar. sen skulle det också vara nån skillnad på världkartan (negativt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corrado Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Har kollat nu på ALH! Jag ser inte den minsta lilla skillnaden på spelen Dom har ändrat logon bara Där e några nyheter, 2 lastbilar o man kan va kvinna (kvittar väl) nåt mer Folk verkar tyckar det flyter bättre än Haulin. Det är mer än expansion som kostar mycke än ett nytt spel. jag gillar det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 har jag missat nåt? Jo det har jag, nya släpp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Men då ska jag väl gå och "Köpa" spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corrado Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Men då ska jag väl gå och "Köpa" spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Som nån tidigare sa kan man möta sina egna förare på vägarna som man har köpt in som kör åt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Men då ska jag väl gå och "Köpa" spelet 'atta boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Som nån tidigare sa kan man möta sina egna förare på vägarna som man har köpt in som kör åt en? Kolla vart dom är på kartan och försök hinna ikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) http://img174.imageshack.us/img174/3295/alh00027so5.th.png Gettin' gas med slööForden Redigerad 30 januari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) lyckades precis rulla in på macken innan bensinen tog slut Redigerad 30 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Nice V-B! Vet någon vad som händer om man får slut på soppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Nice V-B! Vet någon vad som händer om man får slut på soppa? Du stannar, och är tvungen att ringa 911. Ja, jag har provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Du stannar, och är tvungen att ringa 911. Ja, jag har provat. Mitt undermedvetna ville egentligen att bensinen skulle ta slut så jag skulle få testa ringa 911 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har 60 anställda chaufförer på företaget nu (long haul) pengarna trillar in, myyys. orka det att serva truckarrna hela jävla tiden. snart kommer farfars berättelse om en lastbilschaufförs arbetsshift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har 60 anställda chaufförer på företaget nu (long haul) pengarna trillar in, myyys. orka det att serva truckarrna hela jävla tiden. snart kommer farfars berättelse om en lastbilschaufförs arbetsshift Kan du PM:a mig med en guide om hur man får företaget att gå runt? Har försökt men aldrig lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts