Jump to content

Hultsfred 08 bandomröstning


Tweak
 Share

Recommended Posts

Meh, nu när jag ser att alla andra röstade på vad de verkligen ville så ångrar jag att du lyckades övertala mig att rösta på "dina" band. Ville ju rösta på The Shins. :ph34r:

Magnus Uggla? Orup? Missy Elliott? Lil Kim? är det någon på allvar som vill se dom på Hultsfred?

Missy Elliott skulle jag gärna se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag har aldrig varit på Hultsfred, har gärna velat åka dit flera gånger men ärligt talat tycker jag att musiken är överlag rätt kass. I denna lista såg jag bara Linkin Park, In Flames och kanske Arch Enemy som kändes intressant. Den enda egentliga anledningen att åka vore bara att ha en riktig anledning att supa ner sig totalt ett par dagar i sträck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående Linkin Park så har dom ju fatiskt vart bokade en gång men dom ställde in för att någon fick ont i magen eller nått sånt, In Flames och The Hives ersatte den gången, In Flames som hade t-shirtar där det stod Link(in) Flames på och Howlin Pelle som tyckte publiken skulle tacka gud för att Linkin Park ställde in och The Hives kom och räddade festivalen.

Då vart det ett jävla liv när Rockparty hade bokat dom, folk hotade med att bojkotta festivalen om dom inte avbokade Linkin Park, fjortismusik vart det kallat, bara för att Limp Bizkit lyckades få röj på sin spelning så var det en omöjlighet att Linkin Park skulle få det osv.

Så gör Rockparty om samma misstag och bokar ett band som ingen vill se egentligen eller har publiken ändrats så mycket sen senast dom skulle komma att folk vill se dom nu?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena!

http://rockparty.se/content/media/band.asp

Tänkte tipsa alla intresserade om att man kan rösta på band man vill se på Hultsfred, så tar Rockparty hänsyn till det vid bokningen :offtopic:

Och snälla, rösta inte på något av följande: Foo Fighters, In flames, Linkin Park, Kent, Hives, Babyshambles, No Doubt, Håkan Hellström HIM, Kanye West eller Mustasch.

då de klarar sig utan era röster, de har massor av röster redan.

Stödrösta istället på Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks och massa annat!! Finns jättemycket alternativ :doh: Rösta inte svenskt överhuvudtaget, snälla, de kan ni se någon annan gång. Tänk på mig :unsure:

OCH, JÄTTEVIKTIGT: Ni som inte vill gå på Hultsfred, och vill vara söta och snälla. Gå in och rösta på något av ovan nämnda band, eller typ Shins och Yeah Yeah Yeahs (något jag gillar i alla fall). Snälla! :doh:

Så, röstat på dina artister! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstade f.ö på Kate Nash ( för hon är söt :offtopic: ) och Bloc Party för att hjälpa dig lite Tweak. Älskar du mig nu?

Jarå, tack :doh: Lite naivt av mig att tro att denna tråden skulle make a difference i det stora hela men vafan.. :whistling:

Hoppas Gorillaz kommer dårå, så kommer du, så kanske vi kan hälsa den här gången :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RÖSTA PÅ GORILLAZ FÖR FAN!

Forumiterna som röstar på dom kommer jag älska för all framtid!

------------------------------------------

Röstade f.ö på Kate Nash ( för hon är söt :offtopic: ) och Bloc Party för att hjälpa dig lite Tweak. Älskar du mig nu?

Kommer Death Cab For Cutie, The Shins och Mando Diao dit så kommer fan jag med.

Och då ska jag tälta med dig, Linus. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...