Jump to content

Hultsfred 08 bandomröstning


Tweak
 Share

Recommended Posts

Tjena!

http://rockparty.se/content/media/band.asp

Tänkte tipsa alla intresserade om att man kan rösta på band man vill se på Hultsfred, så tar Rockparty hänsyn till det vid bokningen :ph34r:

Och snälla, rösta inte på något av följande: Foo Fighters, In flames, Linkin Park, Kent, Hives, Babyshambles, No Doubt, Håkan Hellström HIM, Kanye West eller Mustasch.

då de klarar sig utan era röster, de har massor av röster redan.

Stödrösta istället på Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks och massa annat!! Finns jättemycket alternativ :wub: Rösta inte svenskt överhuvudtaget, snälla, de kan ni se någon annan gång. Tänk på mig :(

OCH, JÄTTEVIKTIGT: Ni som inte vill gå på Hultsfred, och vill vara söta och snälla. Gå in och rösta på något av ovan nämnda band, eller typ Shins och Yeah Yeah Yeahs (något jag gillar i alla fall). Snälla! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag kryssade för 10-15 stycken som såg intressanta ut (så många bra ju :wub: ) men då klagade den på att jag tog för många. Så läste jag och då var det max tre. Sång suger ju :ph34r:

vet, jag gjorde samma misstag. Sen valde jag de med mest fart för att det kändes roligast live.

Lite av båda, och det vet du.

Jo. Eller va? Jag tror vi gillar varandra innerst inne, du och jag. Men du kunde ju valt Kate Nasg och Regina spektor, dem gillaru ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foo Fighters, Interpol och Yeah Yeah Yeahs fick mina röster, förlåt Tweak, men ser jag på Foo Fighters på en "rösta på" lista så får dom min röst, även fast jag inte tror att dom kommer.

Sen har dom blivit bättre på sina listor sedan förra gången, eller mer realistiska iaf, då hade dom med typ AC/DC, Iron Maiden, Pink Floyd osv, band som i vanliga fall drar runt 50-60 000 pers på sina konserter och knappast skulle åka till en småländsk festival för 30 000.

Magnus Uggla? Orup? Missy Elliott? Lil Kim? är det någon på allvar som vill se dom på Hultsfred?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen fara Kiedis, bra saker du röstade på ju :ph34r:

Ni andra kan dö. Vadå Death Cab kicken, de har ju redan hundratusen röster. Och se sufjan Stevens stå och plinka i nån timme, inget röj alls ju :wub: och Kent kan du se när som helst..

Alltså vad taskiga alla är, jag gjorde fel som litade på er :wub:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen fara Kiedis, bra saker du röstade på ju :wub:

Ni andra kan dö. Vadå Death Cab kicken, de har ju redan hundratusen röster. Och se sufjan Stevens stå och plinka i nån timme, inget röj alls ju :wub: och Kent kan du se när som helst..

Alltså vad taskiga alla är, jag gjorde fel som litade på er :(

Human nature.

Du borde ha skrivit att vi får rösta på vilka som helst men ABSOLUT INTE på "Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks".

Tro fan att alla hade röstat på dem då. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Human nature.

Du borde ha skrivit att vi får rösta på vilka som helst men ABSOLUT INTE på "Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks".

Tro fan att alla hade röstat på dem då. :ph34r:

Äh, jag förväntade mig mer av er än 5-årings beteende. I alla fall vissa av er :wub: Men Architecture In Helsinki är bra, så du misslyckades :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...