Jump to content

Att supa, eller att lana?!


VickeX
 Share

LANA vs. SUPA  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

LAN är farligare, om det skulle köras på samma sätt. Nu menar jag inte heller "hemmaLAN" med grannen.

Om du skulle dra på DH-LAN varje helg, fre-sön skulle kroppen snart ta stryk som fan av det.

Skulle du därimot dricka dig bra full, 2 gånger om året skulle det inte vara något speciellt (Igen, 2ggr är 2 DH).

Votez;

1: Supa

2: Supa

Jag längtade efter att det där inlägget skulle komma :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg
LAN är farligare, om det skulle köras på samma sätt. Nu menar jag inte heller "hemmaLAN" med grannen.

Om du skulle dra på DH-LAN varje helg, fre-sön skulle kroppen snart ta stryk som fan av det.

Skulle du därimot dricka dig bra full, 2 gånger om året skulle det inte vara något speciellt (Igen, 2ggr är 2 DH).

Votez;

1: Supa

2: Supa

Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. :whistling: Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. :whistling: Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare.

Vanan i sig men inte själva handlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. :whistling: Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare.

Det är ju ett personligt val.

DH skulle i praktiken kunna hållas igång varje helg om dom hade en lina, ett ställe och besökare.

Bara för DH bara är 2 gånger om året så är det inte mindre skadligt för kroppen. Det är som sagt ett personligt beslut om man vill supa varje helg, eller bara 2 gånger om året.

F.ö. så är den här topicen fitta, då man jämför online vs. IRL i princip.

Vill man ut och supa med polarna eller sitta och lira lan med polarna varje vecka? Vilket tror du blir tråkigast i längden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lana måste vara bättre för kroppen på ett eller annat sätt, det tar ju ungefär tre veckor innan kroppen kan prestera ordentligt under ett träningspass efter en ordentlig fylla.

Men, jag super bra mycket hellre än jag sitter nånstans och nördar. >_<

Eller 48 timmar, men tro vad du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad finns svaret båda?

Att lana och dricka sammtidigt är underskattat!

It's the shiit ;)

På våran lan slutar det alltid med en bastu tur med nånting kallt i handen >_<

Edit: Dom håller även på under själva lanet, var riktigt kul och se hur kasst alla sikta på första lanet jag var på ^^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote1: supa

vote2: supa

Edit: kan säga attja har faktiskt aldrig lanat >_< så kan egentligen inte svara på den här frågan. Skulle inte kunna tänka mig att lana, verkar inte kul. lite för tråkigt för mig som har svårt att sitta stilla. Då är ut o supa o dansa den perfekta medicinen. ;)

Redigerad av C-J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...