Jump to content

Tråden där vi argumenterar muntligt.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....;!!.mp3

Den där borde fungera bättre.

Ursäkta för att jag inte kommer med något eget att säga, men det får komma en liten bit sedan när jag kan prata.

Ehm, ja. Nu har ju Weener laddat upp två klipp, och jag vet inte vilken det var han menade. Men om det var den andra han skulle ha spelat upp egentligen så ursäktar jag mig. :wub:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell: Hahaha, kan du inte växa upp lite? Du kör nya ursäkter för din fula röst hela tiden. "Dragit några bärs, förkyld, klockan är halv två på natten" LOL!

Jaaaa, Bobbo lilla. Din jävla fitta.

Du fick smaka bannstick för ett par månader sedan, du drar ditt sorgliga arsle tillbaka hit, och jag kan säga såhär. Du har just nu 17 rapporteringar från dina inlägg, och du kan onekligen inte uppföra dig.

Säg hej till bannsticken igen, och denna gången ett väldigt bra tag framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag låna tråden lite?. Jo, det är så här att jag ska göra en liten "film" om ordet Slang. Typ lite historia, var det kommer ifrån och vilka slang finns det. Men hur som helst, jag undrar ifall några av er forumiter skulle kunna spela in er själva när ni säger olika slang som är typiskt för eran stad?. Ju fler slang, desto bättre >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...