Jump to content

Tråden där vi argumenterar muntligt.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sa jag att Winamp inte spelar upp wma filer?. Jag nämnde Windows Media Player eftersom de flesta har det. Sen är det upp till var och en ifall dem vill spela upp filen i Winamp eller inte.

Precis, men det var just Vice's länkar som inte fungerade, har lyssnat på alla andra. Så jag uppfattade det som att man måste spela upp .wma i WMP.

Eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här sitter jag och letar efter sidor i tron om att Beffo inte kan spela upp ljudfiler direkt, men ja jävlar! Tacka vet jag Slew!

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...53nnse-mat2.mp3

Hoho, du låter som en sån där person som brukar kunna framföra saker för t.ex en hel aulan med folk. Har någonting med sättet du prata att göra. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho, du låter som en sån där person som brukar kunna framföra saker för t.ex en hel aulan med folk. Har någonting med sättet du prata att göra. :lol:

Hihi, I see your point there :confused:

---------

Väldigt rolig tråd som jag kan tänka mig att jag kommer titta in i ganska ofta, även om jag kanske inte säger så mycket själv.

Jag är alldeles för lat för att hålla på så ^_^:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets tråd!!! :naughty:

Fan, hann inte lyssna på någon på första sidan :wub:

Inte jag heller. ^_^ Ville ju höra P-C och Vice ju..

Här sitter jag och letar efter sidor i tron om att Beffo inte kan spela upp ljudfiler direkt, men ja jävlar! Tacka vet jag Slew!

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-y...53nnse-mat2.mp3

Haha, jag gillar att du återkommer till ämnet 'hamburgerrestauranger' hela tiden :confused:

Hahahahaha! :lol:

"Far din ser ut att komma från Borås" :wub:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...