Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är det där din skinka eller? :):shifty:

Öhm, ja antagligen ^_^ Jag antar att du inte läste länken, för då skulle du inte tro:

1. Att jag slinter med en ishacka in i skinkan (bakom mig på nåt sätt);

2. Att jag laddar upp en bild på min skinka;

3. Att jag laddar upp en video på när jag klämmer min blödande skinka;

4. Att jag har så fruktansvärt hårig skinka;

5. Att jag har en så till formen vanställd stjärt...

...behöver jag fortsätta? :lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kommer inte. Inte för att det var tråkigt på DHS07, men min dator är ingen direkt modern spelmaskin, och att betala ~800 för att sitta och leta GTA2/Warcraft 2-servrar är inget jag skulle göra. Starcraft kör jag iofs, men det är nog det enda stora onlinespelet jag har. Förra gången vann jag ju biljetterna till mig och brorsan, så då behövde jag bara betala bensinpengar. Det gick inget bra att installera WC3 så Stellan kunde lära mig DotA :shifty: Sen var han aldrig där, jag frågade Siana och Jacke massvis med gånger =/

Minns ni denna? Såhär ser det ut idag. Kommer det nånsin gå bort, tro? Jag antar det :)

Ska jag vara ärlig så tror jag inte det kommer försvinna, jag fick (Visserligen efter dig, men inte alls lika djupt) en dobb rakt in precis bredvid knölen. Såret blev ganska djupt och såret var lite gulaktigt och grejer, men det ser ut ungefär som såret på bilden fast lite brunare. Jag tippar på att det kommer vara kvar ett bra tag om det ens försvinner.

Jättesnyggt med ett dobbformat märke i skinnet. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite citat från förra DH- tråden.Mig själv:

Varför, VARFÖR var jag dum nog att ta med tågluffarliggunderlaget?! Den är fett tunn och det var som att ligga på golvet. Till på köpet snarkade snubben som låg till höger om mig SKITHÖGT, och han till vänster hade en knarrande luftmadrass. Sovsalen är en jävla störhall där man blir störd och dum i huvudet om man sover. Alltså; Jag sov DÅLIGT inatt om ni inte fattat det. Drar seriöst till nån sängaffär och köper en tjock, go, mysig madress så jag kan sova fucking gott.
Var helt seriös med! :naughty: Men , av R2, tar fan priset...
Någon som också vill gå och duscha eller?
NYA SMILIES BTW, LOL W00T?! :):shifty::naughty:

EDIT: OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:^_^:D:(:sick::doh:

Taget från DHs hemsida... :

JAS 39 Gripen kommer till DreamHack Publicerad 24 september av Kristoffer "Xonic" Hellström

En av höjdpunkterna på vinterns DreamHack sker fredagen den 30 november, kl 13.00. En exklusiv flyguppvisning med JAS 39 Gripen över Vättern och DreamHack. Som om detta inte räckte kommer våra besökare kunna delta i Årets Tävling! Försvarsmakten erbjuder för första gången någonsin en vanlig privatperson möjligheten att flyga med JAS 39 Gripen! Denna flygning sker vid senare tillfälle. Mer information om detta publiceras inom kort.

vinnflygning-jas_930313_0.jpg

Inomhus på DreamHack, i Elmias hangarliknande lokaler, byggs ett över 500 kvadratmeter stort område upp med stridsfordon, stridsflyg, trailer, simulatorer och militär personal. DreamHacks besökare kommer att få uppleva:

  • Stridsfordon i monter och på Elmia: Patria och Stridsfordon 90
  • Stridsflyg: Fullskalligt JAS 39 Gripen stridsplan inne på DreamHack
  • Simulatorer: Militära stridssimulatorer som t.ex.
  • luftvärnssimulator och flygsimulator
  • Lastbil/Trailer fylld med information och utrustning

- Vi samlar idag nära 3% av alla killar i Sverige mellan 15 och 25 år i en tid när skolan och näringslivet skriker efter dator- och teknikintresserade ungdomar. Vi är festivalen för morgondagens ingenjörer och it-personal! Vi vill stimulera och väcka till liv en nyfikenhet på teknik! Tillsammans med försvarsmakten låter vi våra festivalbesökare se den häftigaste datorgrafiken på simulatorer som är snäppet vassare än datorspel, säger DreamHacks styrelseordförande David Garpenståhl.

cv90_484_930313_1.jpg

- Framtidens försvar kräver dator- och teknikintresserade ungdomar, och på DreamHack, världens största datorfestival, träffar Svenska Försvarsmakten mitt i prick. Svenska Försvarsmakten befäster DreamHack som rekryteringskanal! Under DreamHack kommer våra besökare att kunna prata med officerare ur försvarsmaktens rekryteringsenhet. Försvarsmakten vill vara på DreamHack där vi har en unik chans att möta stora mängder ungdomar. Det finns ingen annan mötesplats i Sverige där vi träffar direkt vår målgrupp – ungdomar 15 till 25 år - när det gäller rekrytering. Många av våra plattformar är idag datorbaserade och här hittar vi de sanna datorentusiasterna. Det är vanliga ungdomar med ett stort intresse för datorer, it och teknik, säger Martin Sachs, planeringsofficer på Rekryteringscentrum

***Top Secret Mission***

Under november anordnar DreamHack tillsammans med Försvarsmakten en tävling exklusivt för DreamHack deltagare. Priset är ett hemligt upplevelsepris.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag fundera på om jag egentligen vill dit igen. Jag kan inte direkt känna något som jag längtar till. Alla forumiter jag vill träffa har jag träffat redan och själva DH är ju samma sak varje gång.

Hm.

DHS är inte så kul, och det gör att man blir mindre peppad på att dra till DHW. We've been there... Det är DHW som ÄR DH imo. Och ovanstående borde väl vara tillräckligt för att åka... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...