Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade velat komma, särskilt nu när min nya dator kommer nästa fredag :D

Den du skrev tråd om för ett tag sen eller är det ny igen?

Jag tänkte ta tåg eller lan-bussen - haka på mig :(

Det vore himla bra ja. Nu kan jag nästan lova att jag kommer. Ny dator nu i veckan också så nu kan jag vara med och spela igen.Men vi får bestämma det rätt snart då, in på msn någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mellan Bollnäs och Edsbyn - Alfta.

--

Tåg är inga problem.

Well, problemet är när man kommer till gävle, då blir det action. :D

5 min på sig att byta spår, och tåget som alltid är försenat. Man springer med skärm, dator och hårdisk i ryggen, på huvudet och i famnen.

SPRING SPRING SPRING!!! :blink:

Jag tappade mobilen förra gången, men en kille fiskade upp den åt mig och gav mig den när jag satt på tåget.

Okej, nice. :(

---

Haha, kan vara bra att veta sådant i förväg, så man är beredd. :(

Åker du tåg ner om du ska dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni säkert märkt vistas jag inte på forumet så mycket längre på grund av olika anledningar, men jag loggar in lite kvickt för att informera er om att jag såklart kommer. Denna gången kommer jag hursomhelst sitta med kompisar. Hoppas självklart att ändå få smiska lite röv i SWAT-lajv eller vad det nu blir med er. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni säkert märkt vistas jag inte på forumet så mycket längre på grund av olika anledningar, men jag loggar in lite kvickt för att informera er om att jag såklart kommer. Denna gången kommer jag hursomhelst sitta med kompisar. Hoppas självklart att ändå få smiska lite röv i SWAT-lajv eller vad det nu blir med er. :D

Din lilla hora.

Palla dig tillbaka, annars blir det stock..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer inte. Inte för att det var tråkigt på DHS07, men min dator är ingen direkt modern spelmaskin, och att betala ~800 för att sitta och leta GTA2/Warcraft 2-servrar är inget jag skulle göra. Starcraft kör jag iofs, men det är nog det enda stora onlinespelet jag har. Förra gången vann jag ju biljetterna till mig och brorsan, så då behövde jag bara betala bensinpengar. Det gick inget bra att installera WC3 så Stellan kunde lära mig DotA :blink: Sen var han aldrig där, jag frågade Siana och Jacke massvis med gånger =/

Minns ni denna? Såhär ser det ut idag. Kommer det nånsin gå bort, tro? Jag antar det :(

fcg17tv7ga40.jpg

Sen minns jag en märklig konversation med Lajnux om IceCandy. Here you go, hoppas ni känner er obekväma med varandra på DHW07! :(:D

8d75rhstfrj5.jpg

EDIT: För att undvika missförstånd: "Kärringen" var den (blonda) tjejen som sjöng min lilla ponny eller vad nu fanskapet hette. Riktigt usel var hon. Det var Lajnux som började prata Ice av nån anledning.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer inte. Inte för att det var tråkigt på DHS07, men min dator är ingen direkt modern spelmaskin, och att betala ~800 för att sitta och leta GTA2/Warcraft 2-servrar är inget jag skulle göra. Starcraft kör jag iofs, men det är nog det enda stora onlinespelet jag har. Förra gången vann jag ju biljetterna till mig och brorsan, så då behövde jag bara betala bensinpengar. Det gick inget bra att installera WC3 så Stellan kunde lära mig DotA :( Sen var han aldrig där, jag frågade Siana och Jacke massvis med gånger =/

Minns ni denna? Såhär ser det ut idag. Kommer det nånsin gå bort, tro? Jag antar det ^_^

fcg17tv7ga40.jpg

Sen minns jag en märklig konversation med Lajnux om IceCandy. Here you go, hoppas ni känner er obekväma med varandra på DHW07! :D:lol:

8d75rhstfrj5.jpg

Är det där din skinka eller? :):shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...