Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger).

Hur gjorde ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger).

Hinnit? Vad fan Flug...?

BTW, jag har inte fått tag på dig, men Lowe säger att du har blivit en fena på hemsidor nu. Kontakta mig omgående.

Jag ska nog inte till DH winter, det har blivit dyrare och jag är fattig och utan jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Biljett beställt.

Jag och min stora trut.

Haha, rånade nån på stan, eller? :(

Jag är den enda av en hel drös polare som fått igenom beställningen. En kompis beställde åt alla och nu har han misslyckats med att få igenom betalningen så nu sitter jag i mitten på en tom öppning på D41 och hoppas på att ingen ska ta någon plats där. :sick:

Omigod!! :sick: Jag skulle tipsa om att byta plats direkt, jag fick sån otrolig huvudvärk på D43, och det var ändå inte alls lika nära "högtalarcentralen" som D41 är. Den är ju precis granne med det! :naughty: Spara dina öron och (förhoppningsvis) tinnituslösa huvud tills resten av livet, jag skulle för allt i världen inte välja D41.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...