Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Taget från DHs hemsida... :

Oj! Det här har såklart inte mamma sagt ett skit om, just snyggt. Men men. Inte illa, att se Gripen flyga är en riktig upplevelse vill jag lova. :mf_doof:

Vad fan, inte ens det där priset kunde man vinna på SAABS familjedag, hade det varit med hade jag ju lätt stannat kvar till tävlingen. :D

Augh!! Jag blir asförbannad om ingen av er filmar flygshowen! Jag älskar flygshower!! Skulle hemskt gärna vara där vid Gripen, men eftersom det vore mitt enda ärende så skiter jag i det :<

Haha, jag själv skulle tycka att det vore värt att åka dit bara för planets skull. :confused:

Jag kommer dock inte, vill inte ta ledigt från skolan, då blir det IG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Jag har folk att åka med och har fått dem att gå med på att ljuga om att vi ska någon annanstans än Dreamhack. Och jag är jävligt sugen..

Skulle dock vilja träffa så många forumiter som möjligt då ockå.

Väl - jag kanske ska åka ändå, om nu mina polare verkligen ska åka - men det lät som att dom skulle det iaf.

Jag lovar att jag kommer och ge dig en klapp på axeln isf. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...