Tweak Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag bokade biljett i somras men ändrade mig efter att jag bokat. Jag sket helt enkelt i att betala, svårare var det inte. Men.. efter man har betalat då? Ingen återvändo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Men.. efter man har betalat då? Ingen återvändo då? Blocket. 2x the orginal price. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Nope, jag kommer ej. Jag varken vill, kan, orkar eller hinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vote: Nej kommer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan betala biljetterna med VISA- kort nu, va? Har för mig att man kunde göra det i sommras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) http://www.fuskbugg.se/pub/misc/DHwp.jpg Wallpaper av mig för de som vill använda "Din beställning är nu registrerad. Du har nu 2 dagar på dig att betala in pengarna, men ju fortare vi får pengarna desto tidigare kan du reservera sittplatser för dina biljetter!" Redigerad 25 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Betalningen genomförd Tack för din betalning av order **********. Du kan nu välja sittplatser om du vill. Snabbt gick det i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Vill gärna se att P-C uppdaterar listan, så man ser vilka som kommer. Edit: Har jag inte missat någon, vilket jag troligtvis gjort, så ser listan ut såhär: P-C JSHC Siana Jacker Friberg RavenE StellHell xstreem IceCandy Compwear Mr.Dumbom (R2D2) (Lajnux) (Sikorka) (SAvenom)? Redigerad 25 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vill gärna se att P-C uppdaterar listan, så man ser vilka som kommer. Edit: Har jag inte missat någon, vilket jag troligtvis gjort, så ser listan ut såhär: P-C JSHC Mr.Dumbom Jacker Siana xstreem Compwear (R2D2) (RavenE) (Friberg) (Lajnux) (Sikorka) (SAvenom)? Doh, jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag kommer! Det är säkert nu. Dock inte med dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Doh, jag kommer. Jag kommer! Det är säkert nu. Dock inte med dator. Fixedonar det jag. Edit: Sorterade namnen till en fin stapel. Redigerad 25 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Biljett beställt. Jag och min stora trut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Biljett beställt. Jag och min stora trut. Haha, nästan så jag förstod det. La till dig i listan. Edito: I´ll be there! Redigerad 25 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag kommer inte. Känner inte samma sug efter att ha vart me så många gånger nu. Och sen så har DH blivit sämre. Liksom, dom får ju inte dunka högt med musik som dom fick förr bla. pga. klagomål, men vem fan är så dum att man åker på en datorFESTIVAL om man inte gillar hög musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag kommer inte. Känner inte samma sug efter att ha vart me så många gånger nu. Och sen så har DH blivit sämre. Liksom, dom får ju inte dunka högt med musik som dom fick förr bla. pga. klagomål, men vem fan är så dum att man åker på en datorFESTIVAL om man inte gillar hög musik? Problemet var att i sommras var de kukiga nog att lägga sovhallen precis brevid D-hallen, och dessutom ha en stor jävla öppning mellan hallarna. Man fick inte alltid sova så gott pga att basjäveln dunkade in bland sovsäckarna. Men nu har de iaf lagt sovhallen där den var förra vintern, bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hum hum... Jag som alltid trott att sovsalarna var där dom var i sommras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Sovhallen har varit i C-hallen 2 gånger tidigare, och nu i sommras. Innan B-hallen blev datorsal var den sovsal. När B-hallen blev datorhall hade dom A-hallen som sovsal, men den är så stor så det går inte få den mörk, så man får sova i ljuset eller sova på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag är den enda av en hel drös polare som fått igenom beställningen. En kompis beställde åt alla och nu har han misslyckats med att få igenom betalningen så nu sitter jag i mitten på en tom öppning på D41 och hoppas på att ingen ska ta någon plats där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag är den enda av en hel drös polare som fått igenom beställningen. En kompis beställde åt alla och nu har han misslyckats med att få igenom betalningen så nu sitter jag i mitten på en tom öppning på D41 och hoppas på att ingen ska ta någon plats där. Själv har man köplats 57234. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Uppdatering gjordes: 2007-09-25 23:58:01 Du har köplats 7125 Bra kösystem. Verkligen. Jävla idiothoror, får sitta uppe sent som fan för den här jävla skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts