Jump to content

Skoltråden


kicken
 Share

Recommended Posts

Haha, jodå det gjorde vi! Vi satt visserligen ganska långt ifrån så jag vet inte hur bra det blev, men det såg otroligt roligt ut när man såg det "IRL" så att säga. Han cyklade sedan hem och bangade matten för att han var tvungen att duscha. Värt att nämna är att denna killen är helt galen i övrigt och kan göra i princip vad som helst. :confused:

Edit : Föresten, summan är inte hemlig. 700 kr fick han sammanlagt! Vi var 7 pers som mutade honom med en hundring var. :naughty:

Youtube? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lektion för mig. :confused:

Men du är fortfarande tvungen att vara där lika länge som mig. pwn'd n00b.

För att besvara Eudoros fråga på mitt sätt, vi i Interaktiv Media 2 har en talang att kunna skära om våra scheman. Allt handlar om att ha lärarscheman och vårt schema, sedan ändra och mixtra så vi får det som vi vill ha det. Annars gnäller vi bara tills vi får som vi vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, måndagar med Pertti är speciella. Efter att uttryckt mig att jag var besviken att han inte hade rättat proven idag så gav han tillbaka. Han skulle ge ut läxförhören och läste "Lisa Elwe" på första. Ingen fattade och jag sa att det var min. Han svarade att det var förbjudet att stjäla någons identidet och att det här går till rektorn. Jag blev helt stum för jag hade tydligt skrivit mitt namn i högra hörnet. Alla skrattade, så jag gick fram till hans bord och pekade på mitt namn som sågs tydligt och han svarade med att jag skrev dåligt. Jag förstog senare att det måste ha varit ett skämt.

Sedan följde samhällskunskap där vi hade prov. Om jag inte får MVG på det så vet jag inte vad. De två sista frågorna var MVG-betecknade och jag frågade massa om dom gjorde de sista frågorna. Typ 80 % svarade att dom inte orkade. Vad går dom i skolan för tänker man? Hur som helst skrev jag 5 A4-papper.

Sen matte och sen blev geografin inställd. Jag och Petter bestämde oss att sätta oss vid Annis och Sara och bara sitta och chilla så det blev så. Sen klassråd och sist svenskan där jag till slut fick världens tråkigaste novell läst. Sen var det slut :rolleyes:

Just ja, vi kopierade våra ansikten typ hundra gånger i kopiatorn. Haha, vi visade Ingela (Svenskaläraren) sen och hon skrattade ihjäl sig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ 80 % svarade att dom inte orkade. Vad går dom i skolan för tänker man?

Det är väl bara folk som inte kan svaren som säger så? :rolleyes:

Själv började jag 10.00 idag, rätt skönt men är ändå helt slut nu.

Vi fick nya grupper i skolan. Min gruppen består först av en kille som är 18 år (vi går i 1:an, jag vet inte varför han är där) som jag tror är lite mer seriös när det gäller skolan. (hoppas jag iaf)

Den andra killen är en riktigt WoW-nörd med för mycket energi. Jag tror jag kommer vara dubbelt så trött när jag kommer hem än innan pga. honom, och den sista killen vet jag ingenting om eftersom han aldrig pratar.. :lol:

Aja, jag hoppas vi får våra saker gjort som vi ska göra iaf.

Matteprov på fredag också. :)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt otroligt värdelös dag.

Egentligen har vi hemstudier på tisdagar, förutom idag. På samhälls-lektionen skulle ett kommunalråd besöka skolan och föreläsa. Hon skulle vara där 08.30, vilket betyder att jag måste ta bussen som går 07.15.

Föreläsnigen höll på till ~10.00, och nästa buss går 12.20.

En hel förmiddag bortkastad. :mf_doof:

Kom hem 14.00 om någon är intresserad.

Mordos, du håller tyst. (:!!!:)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...