Jump to content

Min filmidé


Recommended Posts

Jag hade tänkt att göra en långfilm, men jag har inga skådisar.

PS. Jag använde Photoshop, Paint och Microsoft Digital Image 2006 Standard Edition Editor för att ändra bilden.

Ursäkta för de dubbla trådarna!

Jadu, lycka till med filmen. :lol:

Först behöver du tillstånd av R*, och det tror jag inte att du får. Skulle du mot förmodan få det så behöver du en j*vla massa pengar för att kunna finansiera projektet. För att inte tala om allt material och teknik som du behöver.

Sen kommer du nog inte att kunna göra en film bara sådär alldeles själv. Du får nog anlita ett företag/filmindustri, vad fan det heter???, för att lyckas med det hela.

Plus mycket annat...

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, lycka till med filmen. :rolleyes:

Först behöver du tillstånd av R*, och det tror jag inte att du får. Skulle du mot förmodan få det så behöver du en j*vla massa pengar för att kunna finansiera projektet. För att inte tala om allt material och teknik som du behöver.

Sen kommer du nog inte att kunna göra en film bara sådär alldeles själv. Du får nog anlita ett företag/filmindustri, vad fan det heter???, för att lyckas med det hela.

Plus mycket annat...

;)

Skit i tillståndet, använd SA-MP, fraps och Vegas så får du Ghost Motel: Surive the Night...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ser fram emot en trailer. Kommer att bli svårt att genomföra. Hoppas du känner en hop av svarta skådisar. Hur hade du tänkt genomföra projektet?

Råder dig till att skaffa röstskådisar Istället. Du kan gärna göra en trailer eller lägga upp de 104 sekunderna om de inte är ett intro.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...