Jump to content

1-18-08


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

godzilla är väl ändå ganska uttjatad, right? Stryk honom.

Godzilla var en hona btw. EDIT: Verkar vara per direktör av filmen. Sett källor av både manligt spår och kvinnligt. en.wiki står det att det är en hane. I vissa av filmerna säger de att det är en hona. För att rätta mig själv, sorry.

Och Godzilla är aldrig uttjatat. >: o

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittade inte på bilderna eller något innan jag skrev. Men.

Det är knappast Godzilla. Jag håller med Stell på den här, de dära spårena i vattnet, rivmärket.. Godzilla river inte, Godzilla spränger. Och Godzilla attackerar inte från vattnet. Håller stenhårt på Leviathan.

Kom inte Godzilla upp från vattnet i första filmen? eller minns jag fel :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom inte Godzilla upp från vattnet i första filmen? eller minns jag fel :rolleyes:

Godzilla kommer upp från vattnet, men går in på land innan attackerna börjar. Förutom om Mothra eller någon slår ned Godzilla i vattnet, då är det ju klart att det blir slagsmål i vattenpölen. Men annars, nein.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar bli en film att se på bio. Gillar dramastuket, saknandet av musik och användandet av en helt vanlig DV-kamera, gillar den här typen av filmer!
Yeah baby, katastrofdogma!
Hmm, överlevde inte en Godzilla bäbis i Godzilla filmen? :rolleyes:he's back with the blood of his mother in his hand.
Ja. Ett oförstört ägg kläcks i slutet har jag för mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godzilla var väl inte där för att attackera heller, Godzilla kom bara lite småttförvirrad och ville lägga ägg nånstans...

Och i den senaste Godzilla filmen (släpptes väl 1999 eller nåt) så var väl Godzilla både hane och hona, så han/hon kunde lägga ägg utan nån befruktelse från annat djur? Eller hur var det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godzilla var väl inte där för att attackera heller, Godzilla kom bara lite småttförvirrad och ville lägga ägg nånstans...

Och i den senaste Godzilla filmen (släpptes väl 1999 eller nåt) så var väl Godzilla både hane och hona, så han/hon kunde lägga ägg utan nån befruktelse från annat djur? Eller hur var det?

Något sånt, ja. Fan, måste se på den igen för att hänga med lite i svängarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Och i den senaste Godzilla filmen (släpptes väl 1999 eller nåt) så var väl Godzilla både hane och hona, så han/hon kunde lägga ägg utan nån befruktelse från annat djur? Eller hur var det?

1998. Ja, det stämmer. :lol: De gjorde uppföljning på det i ett par av de Japanska Godzilla Millennium filmerna där den amerikanska Godzilla (Där fått smeknamnet Zilla) möter den japanska Godzilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1998. Ja, det stämmer. :lol: De gjorde uppföljning på det i ett par av de Japanska Godzilla Millennium filmerna där den amerikanska Godzilla (Där fått smeknamnet Zilla) möter den japanska Godzilla.

Åh, låter nästan intressant. Om det finns med engelsk undertext så skulle det vara skoj att se den (dom?!). ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Tittade inte på bilderna eller något innan jag skrev. Men.

Det är knappast Godzilla. Jag håller med Stell på den här, de dära spårena i vattnet, rivmärket.. Godzilla river inte, Godzilla spränger. Och Godzilla attackerar inte från vattnet. Håller stenhårt på Leviathan.

Godzilla är faktiskt en amfibie och kan andas under vattnet och på land så det är inte helt otroligt. I de gamla filmerna skjuter han laser och stampar sönder saker men i den 'nya' filmen är han ju bara en vanlig dinosaurie och det är antagligen så de porträtterar henne i den nyare versionen, laserskjutande ödlor är sååå ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar helt fantastisk! Bara jag som märkte att dom hade censurerat ansiktet på soldaten? Lite irriterande enligt mig.

Såg ni

skuggorna som såg ut att attackera den där tjejen som stog där bak? Dom såg lite alien liknande ut, och är det fler mindre monster, inte bara ett stort?

1. Det ska se ut att vara en trovärdig film som militären hittat efter katastrofen, såklart de censurerar ansiktena på sina mannar då.

2. Ja, och det där ljudet? Lääskigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...