Jump to content

1-18-08


VickeX
 Share

Recommended Posts

Satan i gatan allihopa. Denna topic är till för att flöja hypen för J.J. Abrams nya storfilm. Ingen info alls finns släppt. Utom en grymt spännande teaser. Och namnet "Cloverfield" finns att hitta vid de flesta google-resultaten.'

Länk till teasern!

Godzilla? Troligtvis inte, eller?

Gaah jag blir fan galen. Är fashinerad över att det inte redan finns en topic om detta.

(Gör det det så är jag hemskt otroligt megaledsen, lås då tråden.)

FÖLJ HYPEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Just han.

Jag tror inte det är den där varelsen Stell länkade till.

Du har absolut ingen aning, och har inte kommit med några som alls intelligenta antaganden, men du tror inte att det är Leviathan. Good job man!

Vattendrake som kan spruta eld, och som är enorm. Låter inte alls som det man såg i trailern, nej då. Det var nog Bumbibjörnarna ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har absolut ingen aning, och har inte kommit med några som alls intelligenta antaganden, men du tror inte att det är Leviathan. Good job man!

Vattendrake som kan spruta eld, och som är enorm. Låter inte alls som det man såg i trailern, nej då. Det var nog Bumbibjörnarna ska du se.

Vattendrake som kan spruta eld, nerifrån och upp - Mitt i New York City? Okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spännande teaser, vill verkligen se den!!!!! :)

IMDB säger:

"A giant monster movie currently referred to as Cloverfield, revolving around a group of people using a home video camera to record their experience of an attack from the monster, "The Parasite" (not to be confused with the film project The Parasyte) in New York City." The Parasite?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag förstått så har Leviathan inte världens bästa greppförmåga, för ej att förgäta är ju att Frihetsgudinnans huvud kastades (som jag förstod det i alla fall).

Är "monstret" sjukt starkt hade den kanske kunnat slå av huvudet från frihetsgudinnan så den flyger iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...