Jump to content

1-18-08


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Verkligen. Fy fan, gillade inte

de där små, äckliga jävla "krypen" som hoppade på gänget där nere i tunnelbanan och i huset.

>_<

Ja, de

lät så jävla mycket att jag trodde öronen skulle sprängas.

Sen undrar jag

vad tusan som hände med tjejen som blev biten?

^_^

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de

lät så jävla mycket att jag trodde öronen skulle sprängas.

Sen undrar jag

vad tusan som hände med tjejen som blev biten?

>_<

Hon

small väl av i två delar och geggade ned karantängrabbarna? Precis innan fick man ju se någon krake på en bår som hade gått itu och troligen gått samma öde till mötes, och det blev ju ett jäkla spring när de upptäckte att hon var biten.

Det är min teori.

I övrigt gillade jag filmen. Själva huvudstoryn, att

de skulle rädda tjejen

var det enda jag inte köpte helt och hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Skrivet (redigerad)

Har nu äntligen sett filmen på hemmabio. Jag tycker att den verkligen var bra. Den levde upp till hypen på alla sätt, förutom dess kvicka slut.

Sedan så tycker jag inte direkt att det är rätt att säga att huvudstoryn är att dom ska

rädda tjejen

, eftersom att filmen egentligen (enlig mig) inte hade någon story. Det kändes mer som att titta på en hemmafilm från Manhattan när ett monster attackerar staden.

Som sagt, filmen var bra, men att den hade ett sådant kvickt slut och att det egentligen inte fanns någon story (vilket på ett sätt var helt okej, men på ett annat dåligt: man fick till exempel

inte veta mer om monstret, vart det kom ifrån eller vad det var ute efter

) drog ner betyget lite, men jag tycker ändå att den är värd 8.5/10.0

Edit: Jag hade inga som helst problem med att följa med i filmens tempo, kameran var inget problem, och ljudet var inte för högt utan det bara byggde på känslan.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, filmen var bra, men att den hade ett sådant kvickt slut och att det egentligen inte fanns någon story (vilket på ett sätt var helt okej, men på ett annat dåligt: man fick till exempel

inte veta mer om monstret, vart det kom ifrån eller vad det var ute efter

) drog ner betyget lite, men jag tycker ändå att den är värd 8.5/10.0

Själv tror jag det kommer komma en fortsättning, förhoppningsvis en som på något sätt visar kampen och dokumentationer om huvudattraktionen i filmen.

Edit: Jag hade inga som helst problem med att följa med i filmens tempo, kameran var inget problem, och ljudet var inte för högt utan det bara byggde på känslan.

De som klagar på för högt ljud såg nog filmen på bio, hemma kan man ju själv kontrollera ljudet. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tror jag det kommer komma en fortsättning, förhoppningsvis en som på något sätt visar kampen och dokumentationer om huvudattraktionen i filmen.

De som klagar på för högt ljud såg nog filmen på bio, hemma kan man ju själv kontrollera ljudet. :rolleyes:

Jo men jag satt hos en kompis som har hemmabio med projektor och hela kittet. Vi hade ganska hög volym. :mf_doof:

Även jag har tänkt att det kan komma en fortsättning. Vi får väl vänta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vart det kom ifrån eller vad det var ute efter

)

[youtube-old]HFbgViZ6X5s&feature=related[/youtube-old]

Titta på den videon. Satelliten som störtar ner i havet sägs ha varit orsaken till att monstret vaknade, och det ville väl inte jättegärna bli väckt.

Sovande monster= :mf_doof:

Väckt monster= :rolleyes:

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...