Umberto Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Ja! Är det idag alltså? Vilken tid (GMT+1) finns den att tillgå tror du? Gissningsvis tidigt imorgon bitti, typ 6-7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Bara två månader kvar nu. Själv funderar jag på att se om alla tre säsonger innan dess. Jag får underhålla mig med Boardwalk Empire under tiden. Funderar på att se om den senaste säsongen av Entourage med. Eller Generation Kill, en gång till. Den växer efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte började titta på Entourage förrän bara några månader tillbaka. Redan en av mina absoluta favoriter, utan tvekan. Det bästa är att man kan se ett avsnitt om och om igen och ändå vara lika glad efter varenda avsnitt. Såg ett avsnitt fyra gånger på raken och det kändes som ett nytt avsnitt varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Börjat kolla på Stargate Universe. Har bara tittat lite på SG1 och Atlantis så jag fattar långt ifrån allt men det känns okej i alla fall. Halvbra serie men ganska fängslande på något sätt. Roligaste är i alla fall O'Neill går från till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 AH, jag orkar inte vänta.. Och när jag väntat klart tror jag inte att jag orkar vänta en vecka mellan varje avsnitt! Den här serien kommer att bli min död.. Håller med. Riktigt drygt att vänta en vecka mellan avsnitten, när man är van vid att välja själv när man vill se nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Human target börjar idag igen, för de som kollade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Human target börjar idag igen, för de som kollade på det. Kollade, stannade nånstans runt avsnitt 10 eller så! Kanske ska ta upp det igen, det var ju inte SÅ dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Kom just på tanken att se om Southpark säsong 1 igen! Jag hade den inspelad på VHS för jag-vet-inte-hur länge sen (det gick för sent på kvällen för att se live så jag satte timer) och jag såg givetvis om den massor av gånger. Men som sagt, detta var väldigt länge sen och känslan att se om det nu är skum! Isac Hayes som Chef <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 Kollade, stannade nånstans runt avsnitt 10 eller så! Kanske ska ta upp det igen, det var ju inte SÅ dåligt.. Säsongen slutar ju i en cliffhanger, så för mig var det rätt värt att fortsätta kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Är Sons of Anarchy värd en titt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Är Sons of Anarchy värd en titt? Du kommer älska den, utan tvekan. Curly (tror jag det var?) var på mig som bara den att jag skulle börja se på den. Jag kollade nästan hela första säsongen, men tyvärr fastnade jag aldrig. Var helt enkelt ingenting för mig. Är dock tvärsäker på att du kommer älska den. Det är din typ av serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 ... Curly (tror jag det var?) ... Yes. Vissa grejer har spårat ur lite halvt nu (säsong 3), men i vilken serie gör det inte det. Överlag en väldigt bra serie, längtar efter varje avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Du kommer älska den, utan tvekan. Curly (tror jag det var?) var på mig som bara den att jag skulle börja se på den. Jag kollade nästan hela första säsongen, men tyvärr fastnade jag aldrig. Var helt enkelt ingenting för mig. Är dock tvärsäker på att du kommer älska den. Det är din typ av serie. Såg just första avsnittet, är kär! Gillar karaktärerna, den mångsidiga storyn och det faktum att serien handlar om ett mc-gäng stenhårt! Skitbra serie! Denna ska följas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Är Sons of Anarchy värd en titt? Grymt bra serie. Håller med Curly att det spårar lite i tredje säsongen, men annars jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 (redigerad) dubbel.. Redigerad 28 november, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Grymt bra serie. Håller med Curly att det spårar lite i tredje säsongen, men annars jävligt bra. Den är på väg hem till mig nu, yeeeeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Ah. Två nya avsnitt av Boardwalk Empire att se inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Säsongsavslutning på S.O.A... DAAAAMN! Gåshud överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Säsongsavslutning på S.O.A... DAAAAMN! Gåshud överallt Håller med som fan! En av de bästa säsongsavslutningarna jag har sett, så jävla episkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 The Ultimate Fighter season 13 hade Karl Amoussou på audition. Fuck. Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts