Jump to content

Stunt tales


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Yea, Here is a new swedish collab feuturing me and a first time vc stunter named Merkky, i would call this a "fuckfast" collab, caus i only used my leftovers, some of them where suposed to be used in a 3h vid, so those are not THAT great :shifty: But we had fun when we did it and here is our work.

Merkky is the guy in the orginal skin, im the one in the triba skin ^_^

And Merkky are not a member of US i just didnt changed to the orginal pcj.txd in hes stunts :lol:

Stunttales HQ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad fort du la upp den! :shifty: Ska se den nu, dock var inte mina stunts så bra.. Jag VET att jag kan göra bättre, men nu vet iaf människor att jag försöker stunta. :lol: Editar när jag sett den.

Edit: Ganska skön. ^_^ Vinklarna gav mycket på hur stuntsen ser ut. :)

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yea, Here is a new swedish collab feuturing me and a first time vc stunter named Merkky, i would call this a "fuckfast" collab, caus i only used my leftovers, some of them where suposed to be used in a 3h vid, so those are not THAT great :) But we had fun when we did it and here is our work.

Merkky is the guy in the orginal skin, im the one in the triba skin B)

And Merkky are not a member of US i just didnt changed to the orginal pcj.txd in hes stunts :D

Stunttales HQ

:P

---

Laddar filmen :P

Edit: Bara jag som tyckte den va långtråkig? :P

Men fortsätt stunta Merkky :)

3/10

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra film, helt okej. ;)

Det var som sagt lite långtråkigt men det gjorde ingenting med tanke på "förutsättningarna". ;)

Det var hyfsat editerat men musiken var jättebra. :)

5/10 av mig. Merkky är en duktig förstagångsstuntare i VC.

(Såg förresten streamingen på FF)

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hlet OK film. Musiken passar till filmen, dock inte till mina öron :ph34r: Dock har jag börjat tröttna på stunt-filmer där folk använder olika .scm för att göra stunten lättare eller sänka gravitationen, men det är ju upp till var och en. Men som sagt, helt OK film :(

Vad är det du inte förstår? Man FÅR använda .scm och repriser.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hlet OK film. Musiken passar till filmen, dock inte till mina öron :P Dock har jag börjat tröttna på stunt-filmer där folk använder olika .scm för att göra stunten lättare eller sänka gravitationen, men det är ju upp till var och en. Men som sagt, helt OK film :ph34r:

Inte sänkt nån gravitation här inte. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...