Jump to content

Dreamhack Summer 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 554
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är det! :unsure: Det äger skiten ur alla andras futtiga torn. Plus att det kommer få oss alla att dö så fort någon sätter igång med uberbas eller blir sur och dunkar näven i bordet. Som synes sitter det fast på P-C's dator, och rasar tornet rasar datorn, rasar datorn trillar det på grannens skärm och tangentbräda.. Etc etc

post-4961-1182041034_thumb.jpg

post-4961-1182041215_thumb.jpg

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, kom äntligen med i limbotävlingen!!111 :)

Kom fyra tror jag... De som var kvar var ju mycket kortare än jag, fusk. :(:unsure:

Btw, så nämnde han som höll i det "Har förresten blivit informerad om att en del av er lämnat en del elaka kommentarer om mig på YouTube... Hehe, fortsätt med det, det är kul!". Vem tror ni informerade honom? ^_^

Även om inte GTAsajten haft någon träff har i alla fall jag varit på två - bada.nu's och forumet.nu's. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, kom äntligen med i limbotävlingen!!111 :(

Kom fyra tror jag... De som var kvar var ju mycket kortare än jag, fusk. :(^_^

Btw, så nämnde han som höll i det "Har förresten blivit informerad om att en del av er lämnat en del elaka kommentarer om mig på YouTube... Hehe, fortsätt med det, det är kul!". Vem tror ni informerade honom? :)

Även om inte GTAsajten haft någon träff har i alla fall jag varit på två - bada.nu's och forumet.nu's. :)

Det är banne mig på tiden! :D

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...