Jump to content

Dreamhack Summer 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 554
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hu. Orkar inte vara vaken mer nu.. Håller på att dö av trötthet. Tänker sova nu.. Gnatt me' fellows..

Själv har jag varit uppe i 22 timmar och 10 minuter nu, jag känner en viss huvudvärk av all musik som kommer ur högtalarna precis bredvid. Har nog aldrig varit uppe 24 timmar i sträck nån gång, och... ja, två timmar till är väl inte mycket pris för att sätta ett sånt rekord? :unsure: Vi får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOMORRON DH OCH GTASAJTEN! Vad jag skriker... Det blev inga 24h men väl 23:10. Mådde riktigt dåligt så jag tänkte att det var dags att göra något åt det innan jag blir sjuk på riktigt. Var så hungrig att jag fick äckelkänslor och jag var så trött att jag inte märkte att jag inte blinkat på en minut.

Yeah, DHS =! Hälsa, men vem bryr sig?

Stellan, jag tror jag fixat WC3 så du får koma ok hjelpa mek! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kill me plx :unsure:

Varför, VARFÖR var jag dum nog att ta med tågluffarliggunderlaget?! Den är fett tunn och det var som att ligga på golvet. Till på köpet snarkade snubben som låg till höger om mig SKITHÖGT, och han till vänster hade en knarrande luftmadrass. Sovsalen är en jävla störhall där man blir störd och dum i huvudet om man sover. ^_^ Alltså; Jag sov DÅLIGT inatt om ni inte fattat det. Drar seriöst till nån sängaffär och köper en tjock, go, mysig madress så jag kan sova fucking gott.

:)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kill me plx :unsure:

Varför, VARFÖR var jag dum nog att ta med tågluffarliggunderlaget?! Den är fett tunn och det var som att ligga på golvet. Till på köpet snarkade snubben som låg till höger om mig SKITHÖGT, och han till vänster hade en knarrande luftmadrass. Sovsalen är en jävla störhall där man blir störd och dum i huvudet om man sover. ^_^ Alltså; Jag sov DÅLIGT inatt om ni inte fattat det. Drar seriöst till nån sängaffär och köper en tjock, go, mysig madress så jag kan sova fucking gott.

:)

Småpotatis..

Under de minutrarna sömn jag fick pga RAVEMUSIKEN 10 meter därifrån så roade någon sig med att dra ut 'proppen' till min luftmadrass. När jag vaknade så låg jag mer eller mindre på golvet med min polare i bara kalsonger bredvid mig.

*koffeinpiller*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åter efter 5 timmars sömn i sovallen. Fast jag sov riktigt bra ändå inga störande grannar eller så, öronproppar is the shit. Jag har mängder med öronproppar för den som vill ha förresten.

Jag kan ta ett par nästa gång vi träffas då :unsure:

För övrigt är jag jäkligt nöjd med DHt, träffat en del forumiter osv. Det som är mindre bra är den jäkla kylan i B hallen, dom kör med öppna dörrar och AC.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...