Jump to content

Dreamhack Summer 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag, Siana och Lajnux har nu sovit ungefär 6 timmar i sovsalen. Jag kan bara tala för mig själv men jag har i alla fall sovit relativt ostört.

Agreed. Några idioter som skrek som aldrig förr, men när jag väl har somnat sover jag som en stock och då vaknar jag ej av sådant ändå. Det enda jag vaknade av var när min sovsäck "läckte". Dragkedjan var sönder så jag hade bara lagt den kring mig och så låg jag på öppningen, då och då så råkade jag vrida mig så att öppningen lossade och då blev det kallt som fan. :unsure:

Ska dra till Willys och köpa någon form av micromat, tror jag. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 554
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Agreed. Några idioter som skrek som aldrig förr, men när jag väl har somnat sover jag som en stock och då vaknar jag ej av sådant ändå. Det enda jag vaknade av var när min sovsäck "läckte". Dragkedjan var sönder så jag hade bara lagt den kring mig och så låg jag på öppningen, då och då så råkade jag vrida mig så att öppningen lossade och då blev det kallt som fan. :unsure:

Ska dra till Willys och köpa någon form av micromat, tror jag. ^_^

Du väckte mig ganska ofta när du rullade runt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta lät lite kul:

"Förutom Darth Vader kommer flera aktiviteter äga rum, förutom själva spelandet när tusentals datorer kopplas upp mot varandra. Bland annat ett världsrekordförsök i överklockning.

Överklockning?

- Ja, det är som om du trimmar en moppe."

Edit:

Passar på att gratulera xstreem på födelsedagen, spring iväg och gratta honom nu. :wub:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om Energi Drycker han innehålla farliga ämnen?

Har små spammat sånt, tappat känseln i tungspetsen nu typ och har en slags irreterande smak i munnen..

Mina tänder känns även ovanligt vassa..

Kan tänka mig att du känner av den förskräckliga mängden socker (eller nåt annat) som gör att tänderna klibbar ihop med varandra, är det det du menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...