StellHell Skrivet 17 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Typ, JETE HÖGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hur högt är det? Gå och kolla? xD You can save the tower! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hur högt är det? Tillräckligt hög för att vi ska stjäla uppmärksamheten från scenen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hmm. Kommer ihåg att jag sätt någonting från Dreamhack där tjejer skulle dejta datornördar och så fick en riktig datornörd en dejt som spelade seriös ända in i slutet. Kommer det vara nått liknande i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hmm. Kommer ihåg att jag sätt någonting från Dreamhack där tjejer skulle dejta datornördar och så fick en riktig datornörd en dejt som spelade seriös ända in i slutet. Kommer det vara nått liknande i år? Dr Love? Han är iallafall här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Dr Love? Han är iallafall här så Ja så hette det! Är han där? Wohoo, kommer som filma det som dom gjorde sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det högsta tornet i DH's historia tillhör GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Gå och kolla? xD You can save the tower! Ja, det är ju klart att kebab som sitter hemma ska ta sig till DH för att se tornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Ice! Upp med bilder på tornet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Ja, det är ju klart att kebab som sitter hemma ska ta sig till DH för att se tornet. Tänkte inte på att han inte är där. Brukar blanda ihop Kebab och P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Här är det! Det äger skiten ur alla andras futtiga torn. Plus att det kommer få oss alla att dö så fort någon sätter igång med uberbas eller blir sur och dunkar näven i bordet. Som synes sitter det fast på P-C's dator, och rasar tornet rasar datorn, rasar datorn trillar det på grannens skärm och tangentbräda.. Etc etc Redigerad 17 juni, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hahha, såg när ni gick fram med tornet till scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 OMG <Guest62758> nån brewd som vill ha en kewk? <DustDallas-Hype> aa två <DustDallas-Hype> hade varit gött <nikeplektrum> mm haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Var är tornet? Jag ser det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Borta nu, vi pallade inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Borta nu, vi pallade inte det. Noooooo! Det var ju en riktig stolthet... ...eller nåt. Not that I was a part of it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Yay, kom äntligen med i limbotävlingen!!111 Kom fyra tror jag... De som var kvar var ju mycket kortare än jag, fusk. Btw, så nämnde han som höll i det "Har förresten blivit informerad om att en del av er lämnat en del elaka kommentarer om mig på YouTube... Hehe, fortsätt med det, det är kul!". Vem tror ni informerade honom? Även om inte GTAsajten haft någon träff har i alla fall jag varit på två - bada.nu's och forumet.nu's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Yay, kom äntligen med i limbotävlingen!!111 Kom fyra tror jag... De som var kvar var ju mycket kortare än jag, fusk. Btw, så nämnde han som höll i det "Har förresten blivit informerad om att en del av er lämnat en del elaka kommentarer om mig på YouTube... Hehe, fortsätt med det, det är kul!". Vem tror ni informerade honom? Även om inte GTAsajten haft någon träff har i alla fall jag varit på två - bada.nu's och forumet.nu's. Det är banne mig på tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 MEN NU JÄVLAR FÅR VI HA TRÄFF! MED FOTO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hu. Orkar inte vara vaken mer nu.. Håller på att dö av trötthet. Tänker sova nu.. Gnatt me' fellows.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts