Jump to content

Kan vi plocka bort "Håller med till 100%!-filtret"!?


Vice.
 Share

Recommended Posts

När vi ändå håller på att gå igenom forumet, Kan du inte plocka bort "Håller med till 100%!-filtret" Hultenius!?

Det är bara tramsigt att ha det och det ser konstigt ut! Ex: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...134&st=4438

Hmm, det beövs inte ens ett exempel. Bara att kolla Topic titeln samt innehållet... :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Word :P Plocka bort skiten, ser bara för jävligt ut, om jag ska vara ärlig :P Kan bli mycket galenskaper också, t.ex Microsoft Håller med till 100%!, alltså det ska vara Word istället för Håller med till 100%! :unsure:

Fast det ser ju inte så dumt ut heller när folk skriver w0rd... trots allt. Bryr mig inte :)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Word :D Plocka bort skiten, ser bara för jävligt ut, om jag ska vara ärlig :P Kan bli mycket galenskaper också, t.ex Microsoft Håller med till 100%!, alltså det ska vara Word istället för Håller med till 100%! :unsure:

Fast det ser ju inte så dumt ut heller när folk skriver w0rd... trots allt. Bryr mig inte :P

Det är nästan så att w0rd är mindre fjantigt än word, därför att w0rd är internetslang och därmed "ursäktat", medan word är vardagsslang och ärligt talat töntigare än en internetifiering av det :)

Så tycker jag, det är konstigt men så är det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju en del av forumets historia! Bevara kulturen! Bevara Håller med till 100%!! :)

Håller med till 100%!.

Lägg gärna till några filter istället, det är ju alltid trevligt med lite ofrivillig komik och förvirring.

Mest för att jäklas med folk naturligtvis. Mihihihi! :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!.

Lägg gärna till några filter istället, det är ju alltid trevligt med lite ofrivillig komik och förvirring.

Mest för att jäklas med folk naturligtvis. Mihihihi! :lol: :lol:

Skrattar högljutt!

w00t?! :rolleyes:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opinionen verkar delad.

För min del spelar det ingen roll om det är kvar eller inte.

Varje mest som en kul grej för några år sedan >_<

Ja, nu när jag tänker efter så tillhör det faktiskt Gtasajtens personliga charm! Låt Håller med till 100%! filtret vara kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett hur nostalgiskt det är (ja, jag var här då) så är det oftast bara ivägen, till exempel när folk ska be om hjälp med Microsoft Word och kan då vara jätteförvirrande för nya medlemmar.

Ta bort det, om folk så gärna vill får dom väl skriva Håller med till 100%! själva? Alternativt kan du byta ut filtret mot att ändra w0rd eller något sådant liknande så att man kan få vara nostalgisk om man nu verkligen måste (så mycket att det nästan gör ont).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett hur nostalgiskt det är (ja, jag var här då) så är det oftast bara ivägen, till exempel när folk ska be om hjälp med Microsoft Word och kan då vara jätteförvirrande för nya medlemmar.

Ta bort det, om folk så gärna vill får dom väl skriva Håller med till 100%! själva? Alternativt kan du byta ut filtret mot att ändra w0rd eller något sådant liknande så att man kan få vara nostalgisk om man nu verkligen måste (så mycket att det nästan gör ont).

Men om man nu vill skriva Word så är det bara att skriva en bokstav med storlek 2. Det är ju storlek 2 normalt, men man anger det när man skriver, alltså. Eller som du, ange färg=svart. Fast då blir det inte så snyggt om man quotar.

Enkelt men lätt. Behåll filtret!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man nu vill skriva Word så är det bara att skriva en bokstav med storlek 2. Det är ju storlek 2 normalt, men man anger det när man skriver, alltså. Eller som du, ange färg=svart. Fast då blir det inte så snyggt om man quotar.

Enkelt men lätt. Behåll filtret!! >_<

Få folk att gå omvägar för att skriva word som dessutom gör quotes fula bara för att vara så otroligt nostalgiska och verkligen visa att vi är sådana som var här från början, på den gamla goda tiden innan alla n00bs kom och Gtasajtens forum blev överfullt.

Det fyller ingen som helst funktion. Vill man skriva Håller med till 100%! så kan man mycket väl göra det, inget hindrar.

Men varför göra saker svårare och förvirrande för nya medlemmar och även gamla då och då (mina fingrar räcker inte för att räkna antalet datorhjälpstrådar som har blivit sabbade av det där filtret)?

Nej, usch och fy. Bort med filtret, och det är nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...