Kebab Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 Bob Saget ägde hela E02! - You know what was personal? I got blown by two girls last night. And in the middle of it, some guy comes home and says, "what are you doing with my wives?" Wives... mormon shit. [...] - I gotta take this, Bob. - In the middle of my blowjob story? We'll be here all night while I try to figure out how you could interrupt that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 17 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2010 (redigerad) Bob Saget ägde hela E02! - You know what was personal? I got blown by two girls last night. And in the middle of it, some guy comes home and says, "what are you doing with my wives?" Wives... mormon shit. [...] - I gotta take this, Bob. - In the middle of my blowjob story? We'll be here all night while I try to figure out how you could interrupt that. Den scenen var grym! Annars tycker jag det är kul att Ari äntligen fixat en ny bra assistent. och att hans co worker kåtar upp sig på honom. "- You got the meeting? Shit, that´s impressive." "- Yeah, I´d blow myself if I was more flexible!" edit: aa saleen här :33 Redigerad 17 juli, 2010 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Fan vad jag älskar Entourage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 (redigerad) Fan vad jag älskar Entourage! +1 Edit: +2 Dania Ramirez är ju fan HET! Maximbilder for the win.. Redigerad 21 juli, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Trodde inte det skulle gå att ersätta Lloyd, men jag måste säga att nya assistenten är skön! Fast lite ovanligt att se ett helt avsnitt utan Lloyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Haha! "That's what marriage are for, so that you can bang out your anger!" Jag gillade avsnitt fem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Jag tror inte jag har skrattat så gott åt Entourage som jag gjorde idag när Ari drog örskämtet för Mike Tyson. Tysons min är ju helt priceless, den lär ju komma upp på 4chan snart! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Jag tror inte jag har skrattat så gott åt Entourage som jag gjorde idag när Ari drog örskämtet för Mike Tyson. Tysons min är ju helt priceless, den lär ju komma upp på 4chan snart! Bästa avsnittet på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 Väldigt bra avsnitt! Och snart är halva säsongen avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Tyckte det kröp i hela kroppen när jag såg dagens avsnitt, vet inte riktigt varför. Slutet och outrolåten gjorde inte saken bättre. Det var ett jävligt bra program, bara lite... Olustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Jag känner att det börjar nalkas rehab för Vince! Snuskigt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 Jag känner att det börjar nalkas rehab för Vince! Snuskigt bra serie! Om han måste gå på rehab för alkoholen så lär ju Turtles avtal med mexikanarna brista Bra episod hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 (redigerad) Allt faller isär... Känns som det brukar vara en sån här punkt i varje säsong så det är väl bara att genomlida Redigerad 16 augusti, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Gillar verkligen Billy nu alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 (redigerad) Gillar verkligen Billy nu alltså! Hahaha salladskålen. Ari's reaktion när han får reda på att innehållet på "tapesen" läckt . Redigerad 16 augusti, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Gillar verkligen Billy nu alltså! Jag med! Verkligen. Blev besviken när jag såg att han var tillbaka men han är sjukt bra nu. Ari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Men hela Ari-grejen, varför är det så sjukt farligt att banden läckte. De innehöll väl bara inspelningar när han körde sin vanliga jargong, och alla är väl väl medvetna om hans explicita ordalag (t.o.m. hans fru)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Men hela Ari-grejen, varför är det så sjukt farligt att banden läckte. De innehöll väl bara inspelningar när han körde sin vanliga jargong, och alla är väl väl medvetna om hans explicita ordalag (t.o.m. hans fru)? Han förlorade ju NFL-laget nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Jag gillar inte serien framförallt för att de skämtar om saker jag inte kan relatera till Har sett många avsnitt men har inte fastnat för det, inte så många jag känner som ser den heller men så småningom kanske jag börjar digga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Han förlorade ju NFL-laget nu? Ja, men jag antar att det The Dude mena var, att det borde väl inte vara så farligt att banden läckte? Alla vet väl att Ari har en jävla käft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts