Jump to content

Serie: Tux P.I.


Umberto
 Share

Recommended Posts

Nej, gud vad glad jag blev när jag såg den där bilden sakta laddas upp. Hur som helst, förstår varför, så jag ska inte klaga på tiden. :)

Sad kicken. :(

Hoppas du inte fick ett sånt där vredesutbrott igen... :)

Hur vill ni helst se serien då? Seriösare (noir-)stil som i del ett eller mer tramsigt och random som i t.ex. del två?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sad kicken. :)

Hoppas du inte fick ett sånt där vredesutbrott igen... :)

Hur vill ni helst se serien då? Seriösare (noir-)stil som i del ett eller mer tramsigt och random som i t.ex. del två?

Neh, det får jag bara på enstaka personer :/

Hur som helst. Vill se en sorts blanding. I stilen alltså. Hur det ska se ut, om jag förstår rätt (bakgrunden) så gör som du vill, men det är ju alltid roligt med färglat. Dock vill man ibland ha mer seriös stil. Nja, svårt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tamtaram! Här kommer del 4!

Tehee! Just jokin'! grin_896077_0.gif

FÖRBJUDET!img900_rant.gif

Sad kicken. :)

Hoppas du inte fick ett sånt där vredesutbrott igen... :)

Hur vill ni helst se serien då? Seriösare (noir-)stil som i del ett eller mer tramsigt och random som i t.ex. del två?

Oseriösa skämt, seriös story. Där har du en bra kombination som är svår att uppnå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sad kicken. :(

Hoppas du inte fick ett sånt där vredesutbrott igen... :)

Hur vill ni helst se serien då? Seriösare (noir-)stil som i del ett eller mer tramsigt och random som i t.ex. del två?

Jag gillar älskar serien som den är i trean. Gissar att den är ett slags mellanting av ettan och tvåan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
BUMP!

Vi vill ha del 4! Kattis vill ha en biroll! (eller något i den stilen.) :wub:

Ditt nick är minst sagt ganska svårplacerat men vi får se.. :P

Jag tror inte alls att det går fortfare för att ni tjatar. Luta er tillbaka och vänta. Tids nog kommer den.

Ju längre man har fått längta desto bättre känns det när det väl kommer sen, kom ihåg det.

Ungefär så ja. Fast å andra sidan är det alltid trevligt att veta att folk uppskattar det man gör och det var faktiskt ett "kommer den inte snart?"-inlägg som fick mig att börja arbetet med del 3 i höstas.

Det är ju lustigt att den här tråden bumpades just nu eftersom jag här i dagarna har tänkt börja arbeta på del 4, nu när jag har långledigt och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt nick är minst sagt ganska svårplacerat men vi får se.. :P

Ungefär så ja. Fast å andra sidan är det alltid trevligt att veta att folk uppskattar det man gör och det var faktiskt ett "kommer den inte snart?"-inlägg som fick mig att börja arbetet med del 3 i höstas.

Det är ju lustigt att den här tråden bumpades just nu eftersom jag här i dagarna har tänkt börja arbeta på del 4, nu när jag har långledigt och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär så ja. Fast å andra sidan är det alltid trevligt att veta att folk uppskattar det man gör och det var faktiskt ett "kommer den inte snart?"-inlägg som fick mig att börja arbetet med del 3 i höstas.

Det är ju lustigt att den här tråden bumpades just nu eftersom jag här i dagarna har tänkt börja arbeta på del 4, nu när jag har långledigt och allt.

Uppskattningen får du ju se när du kommer med delen, gör man jobbet så får man betalningen. :P

Skulle det råka vara så att du inte får någon uppskattning när du släpper delen... Ja då är vi otacksamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...