Jump to content

Serie: Tux P.I.


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

0parm3_940516_0.png

Hej.

Det är fredag. :(

Det är releasedag! :)

Del 3+kommentarer finns nu tillgängliga i startinlägget! :mellow:

För det första måste jag igen lova mig själv att aldrig prata om/spekulera kring deadlines och releaser; jag pratade om release kring juli och vi vet ju hur det gick med det... Iofs LOVADE jag inte något men iaf. Om jag ändå går och lovar saker ska ni ta det med en nypa salt. Det enda jag KAN lova är att den här serien KOMMER att avslutas; jag KOMMER att göra 6 avsnitt, bara det finns ett intresse från er sida och forumet finns kvar. Det är bara fråga om NÄR. På tal om det så tog den här serien lätt 5-6 h/sida så det är alltså inget jag slänger ihop på en kväll. ^^

Som vanligt är jag väldigt tacksam för era kommentarer! :P

Enjoy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har gjort det igen! Fantastiskt, fantastisk och åter fantastiskt. Så fick även jag komma med i ett hörn, trots att jag är rätt ny och inte så "känd" :mellow: Tackar!

Både spännande och rolig läsning, suveränt!

Nord är ju så himla rolig (Bästa figuren denna gång också). Även Tweak och Kebab är otroligt sköna :(

Jag kan inte hålla reda på varenda Mordos som springer ut och in här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så.. mycket.. detaljer.. och interna.. skämt! :mellow::)

Alltså. Jag älskar det här. Och jag älskar dig. Det faktum att någon faktiskt sitter och lägger en massa tid på sånt här för ett forum som vårat är verkligen ovärderligt. Jag ser det verkligen som en sorts gåva till forumet. :P

Skrattade högt vid vissa tillfällen, bland annat genom hela nummer 311. :(

Du är en mästare, går inte att säga så mycket mer än så. Nu ska jag läsa igenom del 3 en gång till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...