Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Japp, nu är det snart påsk och jag tycker att det borde diskuteras.. eller nåt. Eller, om sanningen ska fram så tycker jag att alla nya trådar som har kommit på sista tiden har varit ganska trista. :/ Så nu ska vi snacka påsk! Hur firar ni? Är det ägg, godis, jesus, sprit eller kanske gravskändning som gäller? Prata på. -------------- Själv ska jag hem till mormor och morfar som vanligt. Hela släkten ska dit och kalasa på mormors gudomligt goda mat. Det känns dock lite speciellt kul den här gången, för mormor har inte haft någon sån här bjudning på många månader nu. Hon opererades nämligen för bröstcancer för ett tag sen. Av vad jag har hört hittills så var operationen lyckad, om någon undrar. Just det, sen hoppas jag att jag får leta efter påskägg i trädgården med. Vissa traditioner ska bara finnas där, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Eftersom mor min är kristen blir de kyrkan Annars blir de väl de vanliga, äta påskmat och sånt..... Sen gör jag inte så mycket mer, påsken är inte lika viktigt som födelsedagen, julen och nyår IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ska ej fira påsk. Har bättre saker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Själv ska jag ha ett LAN på påsk^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 I påsk händer inte ett skit. Blir väl att smaska på en chokladhare... oturligt nog så har jag redan hunnit krossat hans huvud och ätit upp det. Men det blir väl att dra till någon kompis, eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Brukar inte göra någon big deal av påsken really. Åker väl till kyrkan å sen hem å äter påskmat. Åh, just ja. Man ska väl iväg på påskangling säkert också. Även om de flesta isarna har smält Jag fyller även år på tisdag, and I expect many gifts from you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Påsk brukar innebära Allsvenskanpremiär. Så påsken är alltid underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Idag är min fars sida av släkten här. På söndag kommer min mors systrar hit. Resten utav tiden ska jag gnissla tänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 ja ska fir pöska här hemma. he kom å kömma massa av släktingar å annat te lördag. he ska bli kul.. gomaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Lär inte göra något speciellt, funderar på att dra te ett par kompisar som går i skolan i Växjö nästa vecka. Då dom har haft lov denna vecka och jag har det nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Firar knappt påsk i vår familj. Brukar bara bli att käka påskgodis Redigerad 5 april, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Påskgodis och påskmat. Help me Jebus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Påsk brukar innebära Allsvenskanpremiär. Så påsken är alltid underbar. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vi åker till min mormor och morfar och äter en stor påskmiddag när med min morster och mina två morbrödrar. Thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vi har alltid haft påskbjudning, eller vad man nu ska kalla det, med den ordinarie påskmaten. Men i år, blir det andra bullar! Bort med sill, lax, köttbullar och äckliga små prinskorvar, i år blir det pizza Fast nu kan jag ju inte måla mina stiliga påskägg :'( Under lovet ska jag inte göra något speciellt.. sova mycket, kika film och sticka ut och jogga om det är finväder (hoppas inte ). Spela lite C&C3 och Test Drive Unlimited om det är skitväder (hoppas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Att bero på det.. Jag har haft lov den här veckan. Det är inte speciellt många som har haft det, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Att bero på det.. Jag har haft lov den här veckan. Det är inte speciellt många som har haft det, eller? Jag har med haft de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Påskägg Sen ska jag till mormor imorn och farmor på söndag. Annars är det en vanlig helg (=lira för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Påsk brukar innebära Allsvenskanpremiär. Så påsken är alltid underbar. Amen brother!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ska ej fira påsk. Har bättre saker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts