Jump to content

Nytt forum: Dator & Teknik


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ärligt talat, Vsnack har jag inte rört ens. Inte ett enda inlägg har jag där, jag tycker den bara är posthunt. Kanske inte spam enligt våra regler, men det är sällan de tillför nåt efter vad jag sett. Det var länge sen jag kollade där, men... Varför ska det ha ett eget subforum egentligen när det bara är en enda tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat, Vsnack har jag inte rört ens. Inte ett enda inlägg har jag där, jag tycker den bara är posthunt. Kanske inte spam enligt våra regler, men det är sällan de tillför nåt efter vad jag sett. Det var länge sen jag kollade där, men... Varför ska det ha ett eget subforum egentligen när det bara är en enda tråd?

För det första, v-snack är inte till för att tillföra något. Det är en topic där man ska få skriva av sig vad man gjort under dagen, hur ointressant det än är för andra läsare. Helt frivilligt.

Anledningen till att det är ett eget subforum var för att den första v-snack blir låst pga spam, så skulle vi börja kolla igenom alla inlägg, och även godkänna dom eller liknande.. Men det blev ingen hit, och det slopades. Den ligger dock kvar i ett eget subforum numera.

Iofs så är jag själv väldigt trött på just detta. V-snack har hamnat i skymmundan, och det är knappt några som kollar/skriver i den längre, och det gör att den bara blir tråkig.

Sen är det fasligt jobbigt att varje gång man sitter i Allmänt forumet, måste gå in på v-snack och bocka av att man läst det för att få bort New Messeges ikonen som är framför Allmänt forumet.

Skulle helst vilja att v-snack flyttades tillbaka till Allmänt som en pinnad topic som det var förr, och att ta bort v-snack subforumet för gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, är van att skapa tre nya flikar, så blev det helt plötsligt fyra. :)

Mycket trevligt!

Om man ska skriva något om TV- program, är det Musik, Film & Grafik eller Dator & Teknik man ska vända sig till?

Film och TV är same shit.. Ska iaf ligga i det forumet.

(ser en hel del topics som är tveksamma kandidater i D&T forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...