Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det någon som vet var man kan ta reda på vilket portnummer som Test drive Unlimited får. Jag kan nämligen inte få min beta version att ansluta till internet. Jag funderar på om det är routern som blokerar spelet och då måste jag ha portnummret för att kunna öppna den. Men som sagt har jag inte portnummret. Någon som vet vart det finns? Eller något annat förslag på vad jag ska göra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet var man kan ta reda på vilket portnummer som Test drive Unlimited får. Jag kan nämligen inte få min beta version att ansluta till internet. Jag funderar på om det är routern som blokerar spelet och då måste jag ha portnummret för att kunna öppna den. Men som sagt har jag inte portnummret. Någon som vet vart det finns? Eller något annat förslag på vad jag ska göra? :)

Har samma problem.

Fullt registrerad GameSpy ID, eftersom jag kan logga in på GameSpy, men inte på servern ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att extracta Test Drive Unlimited nu :unsure: .

Fan... det verkar som om min datorn inte klarar av spelet ;) , det laggar när jag spelar och jag kan inte sänka grafiken mer...

Det verkar ju fan som om spelet kräver 4,0 GHZ med bästa Grafikkortet eller nåt >_<

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att extracta Test Drive Unlimited nu :unsure: .

Fan... det verkar som om min datorn inte klarar av spelet ;) , det laggar när jag spelar och jag kan inte sänka grafiken mer...

Det verkar ju fan som om spelet kräver 4,0 GHZ med bästa Grafikkortet eller nåt >_<

2ghz, 1024ram, 7600gt. Flyter med 1280x1024 och allt på max förutom AA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste besöka alla bilaffärer, sen går det >_<

Nån som vet hur mycke en Kawasaki Ninja kostar?

13 000 $ om jag inte minns fel.

Och nej, 9800 Pro är inte alls "helt outdated", då det presterar tillräckligt för medium @ 1024x768 i de flesta spelen.

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara 13 000 :rolleyes: ? En bra bil kostar ju upp mot 150 000.

Köpte då min för 17 000 idag.. Ska dock sälja min fulltrimmade Golf om någon är intresserad att köpa.

För er som inte får internet att funka, pröva att starta om spelet några gånger. Kan även vara så att servern är full.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...