Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon mer än jag som kört en ljusblå Audi R8 4.2 FSI/V8 (finns modellen ens i spelet?) i ett convoy-uppdrag på Ibiza? Så fort man drar på bromsen så halkar den som tvål på is, helt okontrollerbar. Beter sig inte alls som den bör göra, eller som sin storebror med V10.

En annan sak när jag körde ett bortglömt mästerskap (A5 High); jag var okoncentrerad och glömde bromsa vid en kurva i ett tvåvarvs-race och åkte en bra bit ut i bushen. Fick lov att backa tillbaka till checkpointen och var efter med 18 sekunder. Slutade med att jag vann med 5 sekunders marginal. Ibland undrar jag vad fan bottarna håller på med. :mellow:

Och Bugattin, suck vad överlägsen den är allt annat, slitsamt om man vill köra nåt i A1-mästerskapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte koeningseggen vara snäppet snabbare/bättre?

Bättre är den inte, Bugattin går att pressa hårt ut ur kurvorna tack vare mycket bättre grepp (4WD). Koenigseggens 1000 hästar på bakhjulen tillåter inte sådant, i alla fall inte som jag upplever det i lägena sport eller hardcore. Så länge det är en bot som kör Bugattin hänger Koenigseggen med, jag skulle dock få svårt att hänga med mig själv.

Skall testa Könsägget mot Bugattin sen igen för att se så jag inte överdriver här ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...