Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är det så här att jag har registrerat ett konto, tror jag.. Man kan väl använda det kontot som man använde för att ladda ner betan va?

Men när jag skriver in mina uppgifter i spelet så kommer det upp att Nickname matchar inte emailen osv.

Skulle behöva ha någon som förklarar hur man ska göra, då blir jag evigt tacksam :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så här att jag har registrerat ett konto, tror jag.. Man kan väl använda det kontot som man använde för att ladda ner betan va?

Men när jag skriver in mina uppgifter i spelet så kommer det upp att Nickname matchar inte emailen osv.

Skulle behöva ha någon som förklarar hur man ska göra, då blir jag evigt tacksam :)

Jag hade samma problem, jag gick helt enkelt in på gamespyarcade.com och reggade ett nytt konto :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och kollade på en TDU film nyss på youtube och en sak som jag verkligen störde mig på var att när föraren krockade med en bil i hög hastighet ramlade han inte. Allting blev bara vitt och han fick börja om på sidan av vägen.

Det är ett MMOG, det skulle inte funka att dom flög flera meter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häh!

Har precis gjort en stuntfilm!!

Se den hier,maestro!

Tdu är faktiskt ruggigt roligt,lite långtråkigt och en hel del dc's men det får man väl leva med (förutom när det var 0,4 miles kvar på ett transport job som jag hade perfect på :ermm: )

EDiT

Länken fungerar antagligen inte nu men isåfall kommer det fungera senare..

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häh!

Har precis gjort en stuntfilm!!

Se den hier,maestro!

Tdu är faktiskt ruggigt roligt,lite långtråkigt och en hel del dc's men det får man väl leva med (förutom när det var 0,4 miles kvar på ett transport job som jag hade perfect på :) )

EDiT

Länken fungerar antagligen inte nu men isåfall kommer det fungera senare..

Patetiskt, du kan inte ens göra riktiga burnouts, jag menar stå mot en vägg? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...