Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror jag har spelat 4-5 timmar sträck nu eller nåt, mår illa faktiskt.:lol: Det är iallafall ett skitkul spel. Älskar körningen, den känns nästan perfekt. Hela ön är enorm, och uppdragen är härliga. Grafiken är grymt snygg, älskar motion blur. Ljudet är också en av spelets höjdpunkter, motorerna låter klart och brummar härligt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag har spelat 4-5 timmar sträck nu eller nåt, mår illa faktiskt.:unsure: Det är iallafall ett skitkul spel. Älskar körningen, den känns nästan perfekt. Hela ön är enorm, och uppdragen är härliga. Grafiken är grymt snygg, älskar motion blur. Ljudet är också en av spelets höjdpunkter, motorerna låter klart och brummar härligt. ;)

Japp. Jag kör med manual växel med bilarna. Vilcken härlig känsla man får när man växlar själv vill testa ratt till detta men pappa använder sin ratt o vår andr aratt funkar ej. Men ganska härligt spel de har lyckats bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är skönt att växla själv. Jag kör med en Logitech MOMO med paddlar. Mycket skönt att spinna loss på ettan och sedan peta in tvåan för att fortsätta spinna och sedan räta upp bakvagnen på min tunga Jaguar XJ220 :blink:

Jag kör med tangentbordet. >_< Känns rätt patetiskt, jag som älskar bilspel. Har dock en joystick som jag kan använda, det ger en lite bättre känsla, och det känns mer rätt att ha en egen kontroll till bilspel. Är sugen på Logitechs überratt, men priset är rätt stört. Får köpa nåt billigare på webhallen eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är skönt att växla själv. Jag kör med en Logitech MOMO med paddlar. Mycket skönt att spinna loss på ettan och sedan peta in tvåan för att fortsätta spinna och sedan räta upp bakvagnen på min tunga Jaguar XJ220 :blink:

Du kan köpa en ratt med Gas Broms Koppling. Sen så när du måste växla kan du trycka ner kopplingen. Och växla. Nästan som man gör ju riktigt. Min brosa har den. Men vet ej var den är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan köpa en ratt med Gas Broms Koppling. Sen så när du måste växla kan du trycka ner kopplingen. Och växla. Nästan som man gör ju riktigt. Min brosa har den. Men vet ej var den är

Du snackar om Logitech G25! Ska nog beställa den.

--

Nån som har fått motorcykel än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...