Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

Får man fråga varför du säljer de? :rolleyes:

Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. :lol:

F1 GTR är såld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. :rolleyes:

F1 GTR är såld.

Okej!

--

nån som vet nått sätt att skaffa pengar snabbt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sökt runt lite på nätet och jag hittade ingenting om att det inte finns MCs i PS2 versionen, däremot manual växling finns inte (:!!!:)

Men är spelet kul till PS2 eller?

jag hittade iofs heller inte någon information om att det inte ska finnas, men jag antog det då det fortfarande inte dykt upp någon trots att jag besökt samtliga bilhandlare.

bortsett från att de gjort en av bilspelvärldens största missar (glömt manuell växellåda) och att det inte verkar gå att sälja sina bilar? så är det ett rätt skoj ps2-spel tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hittade iofs heller inte någon information om att det inte ska finnas, men jag antog det då det fortfarande inte dykt upp någon trots att jag besökt samtliga bilhandlare.

bortsett från att de gjort en av bilspelvärldens största missar (glömt manuell växellåda) och att det inte verkar gå att sälja sina bilar? så är det ett rätt skoj ps2-spel tycker jag.

Det går sälja dem.

Välj "trade" när du är i ditt hus så kan du!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppfyller inget syfte som jag ser det. Accelerationen finns i Saleenen, toppfarten finns i Koenigseggen och handlingen finns i Enzon. Försökte köra en bana som jag kan som min egen bakhand med F1 GTR, hamnade 10-15 sekunder efter min tid med Saleenen. Tycker inte någon av dem var särskilt roliga. (:!!!:)

F1 GTR är såld.

Är väl kul att ha många bilar? (:!!!:)

Fast iofs, McLaren-bilarna var skittråkiga jämfört med de andra A-klassbilarna. Dyra dessutom, man får ju ett stort hus för samma pris. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl kul att ha många bilar? (:!!!:)

Fast iofs, McLaren-bilarna var skittråkiga jämfört med de andra A-klassbilarna. Dyra dessutom, man får ju ett stort hus för samma pris. (:!!!:)

Precis så jag tänkte, tråkbilar. Annars är det kul att ha många, har $3 000 000 så jag lär väl spendera lite på något skoj. Jäkligt skönt att man kan sälja bilarna och nästan få tillbaka pengarna (ibland mer, men jag är inte så girig).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...