Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite bilder från dagen. Blev kär i Corvette Z06 i betan så jag var tvungen att köpa en nu också. Otroligt prisvärd bil, $70 000 + Stage 3 för $110 000 = 0-100 km/h på ~3-3,5 sek och 347 km/h.

Snälla! Sluta göra mig så avundsjuk på er som kan spela :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygga bilder Curly, äre kul? Recensionerna säger ganska olika om spelet.

Nog finner jag det underhållande. Man blir lite fast och vill hela tiden köpa nya bilar, större hus, skaffa mer pengar och så vidare. Samtidigt som det är kul att köra lopp och se de ibland vackra omgivningarna. Sen kan man ju även starta klubbar med kompisar, åka med dem och köra lopp mot andra klubbar. Finns också många olika vägar, slingriga bergsvägar, stadsgator och motorvägar.

Allt det där står säkert i recensionerna, men vill bara påpeka att spelet inte är begränsande på något sätt, finns nog alltid saker att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog finner jag det underhållande. Man blir lite fast och vill hela tiden köpa nya bilar, större hus, skaffa mer pengar och så vidare. Samtidigt som det är kul att köra lopp och se de ibland vackra omgivningarna. Sen kan man ju även starta klubbar med kompisar, åka med dem och köra lopp mot andra klubbar. Finns också många olika vägar, slingriga bergsvägar, stadsgator och motorvägar.

Allt det där står säkert i recensionerna, men vill bara påpeka att spelet inte är begränsande på något sätt, finns nog alltid saker att göra.

Okej, ballt. Älskar free roaming. Att kunna strunta i alla race och bara glida runt en ö i Hawaii låter inte dåligt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det rekomenderade systemkraven(!)

men en fråga... funkar spelet med Geforce 7800 GS? :'(

Ur officiella readme-filen.

IV. Supported Video cards

...

Nvidia GeForce 6600

Nvidia GeForce 6800

Nvidia GeForce 7300

Nvidia GeForce 7600

Nvidia GeForce 7800

Nvidia GeForce 7900

Nvidia GeForce 8800

Var köpte ni era spel? Webbhallen har de iaf inte inne, jag har beställt därifrpn nu men de lär ta ett tag. Ni kanske hade bokat redan innan? Vill hitta nån butik där de redan finns inne så man bara kan in å köpa! :P

Jag förbokade i oktober -06 från Webhallen. Förmodligen är det väldigt få butiker som har det inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var köpte ni era spel? Webbhallen har de iaf inte inne, jag har beställt därifrpn nu men de lär ta ett tag. Ni kanske hade bokat redan innan? Vill hitta nån butik där de redan finns inne så man bara kan in å köpa! :D

De kanske ej ens beställde det. Det kanske får tag i det på ett annat sät :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det rekomenderade systemkraven(!)

men en fråga... funkar spelet med Geforce 7800 GS? :'(

Har ett sådant jag, och det flyter på som glidmedel i en mus! :mellow:

Återkommer med dumpar.

Ok, här kommer lite semesterbilder från Hawaii...

nd4qujh59m.jpg h3ctiqai52.jpg 5ts9mi0gv4.jpg lh1b91ys5b.jpg

08ts7zwk22.jpg rt9u4tdbqf.jpg d2lb1bez5m.jpg 30f5pm82do.jpg

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...