Jump to content

Projektet ny GTAsida.


SlewME
 Share

Recommended Posts

Jag tror alla VCS-fordon är färdiga nu, faktiskt. Har inte orkat ta mig tid till resten av bilderna förrän nu, men alla fordon (utom två jag inte hittar och de kan inte spawnas) är fotade nu. Ni kan vänta er bilder i ungefär samma klass som min sig (:!!!:) Jag har jobbat mycket mer med ljus och arrangerade vinklar till VCS-fordonen, till skillnad från LCS där allt var taget i dagsljus och med samma vinkel på alla bilar.

Fixar klart imorrn och skickar Slew, sen får vi se när det kommer upp...

(... (:!!!:) )

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Sedan starten den 24 Januari i år så har GTAnytt bara växt och växt. Idag - på kungens fördelsedag - så har vi spräckt 1000-gränsen i antal besökare på en dag. Vill tacka GTAsajten och alla som hjälpt mig med GTAnytt, utan er skulle sidan antagligen inte spräckt mer än 100-gränsen.

Ett stort tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan starten den 24 Januari i år så har GTAnytt bara växt och växt. Idag - på kungens fördelsedag - så har vi spräckt 1000-gränsen i antal besökare på en dag. Vill tacka GTAsajten och alla som hjälpt mig med GTAnytt, utan er skulle sidan antagligen inte spräckt mer än 100-gränsen.

Ett stort tack!

Och tack själv. Tack för att du hjälpte mig bli unbannad också :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...