Jump to content

Projektet ny GTAsida.


SlewME
 Share

Recommended Posts

det blir popupp blockering när man ska ta upp forumet. men det är lätt att låta det komma igenom. vet inte om man ska göra nått åt det.

om man går in på moddning så finns undermenyn kvar. vet inte om det ska vara så.

Gta 3:s story är liksom tom..

annars är allt prima.

Edit: Det ser olika ut på sa:s fusk och Vc:s fusk ta en till and u vill find it. det är olia menyer där man väljer konsol.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
:lol:

Det där är lite fult! Säg rakt ut hur du vill ha det istället... :angry:

Nu förstår jag inte vart du vill komma. Men att börja kasta skit är väl inte den bästa lösnigen. Försök att finansiera 3 servrar med internetuppkopplingar att täcka ett helt webbhotell, gtanytt och en bilduppladdning. Försök även att få tid att driva dessa sidor så att de kan hålla någon sorts klass.

Jag kräver inget av er, det jag däremot gör är att jag skulle uppskatta donationer. Tyvärr så tar bara folk utan att ge, sån har jag aldrig varit, gillar att dela med mig av det jag kan och det jag tycker är kul, men lönsamt? Nope.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100% SlewME!

Spela roll om man kan donera, han tvingar inte precis någon plus att han lägger ut jättemycket pengar själv på massa saker som vi uppskattar. Jag får ett PS2-spel till exempel.

Skitbra jobb Sebbe :angry:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100% SlewME!

Spela roll om man kan donera, han tvingar inte precis någon plus att han lägger ut jättemycket pengar själv på massa saker som vi uppskattar. Jag får ett PS2-spel till exempel.

Skitbra jobb Sebbe :angry:

Håller med!

Kommer själv donera en tia eller två denna månaden pga ditt fina jobb SlewME :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu förstår jag inte vart du vill komma. Men att börja kasta skit är väl inte den bästa lösnigen. Försök att finansiera 3 servrar med internetuppkopplingar att täcka ett helt webbhotell, gtanytt och en bilduppladdning. Försök även att få tid att driva dessa sidor så att de kan hålla någon sorts klass.

Jag kräver inget av er, det jag däremot gör är att jag skulle uppskatta donationer. Tyvärr så tar bara folk utan att ge, sån har jag aldrig varit, gillar att dela med mig av det jag kan och det jag tycker är kul, men lönsamt? Nope.

Ah, du vet vad jag snackar om! Du gör ett arbete som är bättre än något man kan begära av någon som jobbar gratis. Så att du kan få lite hjälp är givet!

Men det är inte det jag snackar om. Jag kan berätta vad jag menar när jag får tag i dig! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...