Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

http://getfansub.com/ är bättre tycker jag.

Det besvarade dock inte hans fråga, vilket var vart han får tag på TV Tokyo subbat Naruto.

Enligt utsago så ska Viz Media stå för streaming, har inte luskat i det hela då jag skiter i allt med licenser och IPRED. Jag drar hem Horrible Subs releaser.

Ah. Då är det det som är problemet! Viz kör via Hulu, som bara fungerar i USA.

Tack för sidan! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon här som har sett eller läst "To Love Ru"?

Var den bra? :>

Både läst och sett, rätt så kul och random med tanke på att många karaktärer är utomjordingar. Mycket i stil med bravo girls, Men mangan slår animen. Är dock inte 100% säker på att mangan är klart dock :doh:

Mycket ecchi såklart :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både läst och sett, rätt så kul och random med tanke på att många karaktärer är utomjordingar. Mycket i stil med bravo girls, Men mangan slår animen. Är dock inte 100% säker på att mangan är klart dock :doh:

Mycket ecchi såklart :D

Mangan är inte klar än :>

Läste förresten någonstans att det ska komma en säsong två på animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naruto shippuuden movie 2. Bra film, riktigt bra.

Åååh!

Var kan man få tag på den!? :rolleyes:

Ska kollas in direkt. Även nya FF.

Någon som checkat remaken av FMA? Ska visst vara bra enligt vissa. Dom som inte sett FMA borde nog satsa på den nya remaken.

Wait what... remake på Full Metal Alchemist? :)

Låter bra! Ska kollas upp genast.

L'edit: ... FMA Brotherhood? Samma material återanvänt för att skapa en kortare och mer intensiv story? Typ som DB Kai..? :S

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh!

Var kan man få tag på den!? :rolleyes:

Wait what... remake på Full Metal Alchemist? :)

Låter bra! Ska kollas upp genast.

L'edit: ... FMA Brotherhood? Samma material återanvänt för att skapa en kortare och mer intensiv story? Typ som DB Kai..? :S

Naruto finns på Dattebayo's om du vill ha den från orginalstället.

Ja, FMA:BH. Har inte kollat, men om du kollar kan du ju meddela om det är värt, även om man sett FMA.

Oh, and btw. One Piece kommer in i ett JÄVLIGT fett arc nu. Den är inte långt efter mangan just nu och mangan är helt sjukt bra just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naruto finns på Dattebayo's om du vill ha den från orginalstället.

Ja, FMA:BH. Har inte kollat, men om du kollar kan du ju meddela om det är värt, även om man sett FMA.

Oh, and btw. One Piece kommer in i ett JÄVLIGT fett arc nu. Den är inte långt efter mangan just nu och mangan är helt sjukt bra just nu.

Tack för tipset! Jag har den nu.

Jag har inte tid att kolla på FMA: BH. Fullt upp att hinna ikapp på One Piece! (Jag är på episod sju atm :rolleyes:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för tipset! Jag har den nu.

Jag har inte tid att kolla på FMA: BH. Fullt upp att hinna ikapp på One Piece! (Jag är på episod sju atm ;) )

One Piece har fan levererat i varje avsnitt. Du har drygt 400 avsnitt att gotta dig i, 398 kom denna veckan. Den har inga jobbiga fillers (Naruto :rolleyes:), den tar inte halva avsnittet att recapa förra avsnittet (Bleach.. -.-) och den för hela tiden in nytt folk vilket ger en skön variation. Den är även superb på att blanda underbar humor med massiva strider, Luffy's crew är fan stenhårt och det fetaste är när han lär sig sina specialmoves långt in i serien, det är fan hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte annat än att hålla med om OP. Karaktärerna är helt sjukt sköna!

Hur är det egentigen med OP filmerna föresten? Kom ihåg att jag tankade den första under DH och gillade den inte alls. Men det ska väl finnas runt 5-6 styckna? Värda att se?

Finns 9 stycken, har inte gillat någon av dom jag sett.

Några av dom har en egen story, vilka har sugit. Andra är egentligen en kopia av arcs som serien handlat om. En om chopper's hem, fast med Nico Robin och Franky med i Luffy's crew, En om Alabastar och Scorpion. Ser faktist inte att man behöver se dom, för i min mening håller dom inte samma klass som serien.

Det är lite som Naruto filmerna. Vissa är bra, men det är så dåliga storys. Ta Naruto 3. Fy fan vilken smörja, "oh, jag ska skydda en circus, fan vad skoj".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

One Piece har fan levererat i varje avsnitt. Du har drygt 400 avsnitt att gotta dig i, 398 kom denna veckan. Den har inga jobbiga fillers (Naruto :rolleyes:), den tar inte halva avsnittet att recapa förra avsnittet (Bleach.. -.-) och den för hela tiden in nytt folk vilket ger en skön variation. Den är även superb på att blanda underbar humor med massiva strider, Luffy's crew är fan stenhårt och det fetaste är när han lär sig sina specialmoves långt in i serien, det är fan hårt.

Läser du mangan?

If answer = "Yes"

set : Är den värd att läsas?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dragonball Kai! :rolleyes:;):w000t:

Remake på Dragonball z för er som undrar!

Kai kommer bli förkortat med c.a 100 avsnitt då dom utesluter alla fillers i serien helt och hållet och fokuserar sig endast på story materialet!

För tillfället finns 4 subbade avsnitt ute, sett 3 av dom hittils och är faktist väldigt nöjd med hur serien är hittils! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...