Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Dragonball Kai! :rolleyes:;):w000t:

Remake på Dragonball z för er som undrar!

Kai kommer bli förkortat med c.a 100 avsnitt då dom utesluter alla fillers i serien helt och hållet och fokuserar sig endast på story materialet!

För tillfället finns 4 subbade avsnitt ute, sett 3 av dom hittils och är faktist väldigt nöjd med hur serien är hittils! :wub:

Vad är det för fel på orginalet? DB är ett avslutat kapitel och fan vad jag lacka när jag fick höra om DB filmen hollywood gjorde, det var bra på ett sett att den sågades sönder, men den smutskastar en underbar serie triologi.

@Alleballe: Ja, jag läser mangan. Och ja, det är värt det. Läser typ alla mangas till dom serier jag också följer animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dragonball Kai! :rolleyes:;):w000t:

Remake på Dragonball z för er som undrar!

Kai kommer bli förkortat med c.a 100 avsnitt då dom utesluter alla fillers i serien helt och hållet och fokuserar sig endast på story materialet!

För tillfället finns 4 subbade avsnitt ute, sett 3 av dom hittils och är faktist väldigt nöjd med hur serien är hittils! :wub:

Vart kan man se dem?

Och finns det en remake av Dragonball?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sett Naruto sen avsnitt 92. Sparar upp lite avsnitt nu.

Det jag undrade var när Akatsuki dyker upp igen? Handlar det om avsnitt ~120 eller tidigare/senare?

Ungefär vilket avsnitt

dödar Sasuke Orochimaru

och ungefär när kommer

Pein och Madara_

in i bilden?

-- Jag har inte läst mangan, så inga spoilers om den tack :)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sett Naruto sen avsnitt 92. Sparar upp lite avsnitt nu.

Det jag undrade var när Akatsuki dyker upp igen? Handlar det om avsnitt ~120 eller tidigare/senare?

Ungefär vilket avsnitt

dödar Sasuke Orochimaru

och ungefär när kommer

Pein och Madara_

in i bilden?

-- Jag har inte läst mangan, så inga spoilers om den tack :)

Du har inte missat något. Det är ett ganska tråkigt filler arc just nu som sakta men säkert går mot orginalet.

I animen så har dom precis hittat 3-tail och det händer en massa runt om kring som inte är med i mangan. I mangan så fängslar Akatsuki 3-tail direkt efter att dom två andra akatsukimedlemmarna blir besegrade.

Dina andra frågor finns det inget svar på, eftersom det är så långt dit i animen om dom ska hålla på med mer fillers. Det kan komma nästa avsnitt eller om 50 om dom så vill. Däremot kommer du inte få se Pein och Madara på väldigt länge, det är ett STORT antal avsnitt innan man ens vet vem Madara är.

TL:DR a.k.a spoilers. Det finns inga svar på dina frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte missat något. Det är ett ganska tråkigt filler arc just nu som sakta men säkert går mot orginalet.

I animen så har dom precis hittat 3-tail och det händer en massa runt om kring som inte är med i mangan. I mangan så fängslar Akatsuki 3-tail direkt efter att dom två andra akatsukimedlemmarna blir besegrade.

Dina andra frågor finns det inget svar på, eftersom det är så långt dit i animen om dom ska hålla på med mer fillers. Det kan komma nästa avsnitt eller om 50 om dom så vill. Däremot kommer du inte få se Pein och Madara på väldigt länge, det är ett STORT antal avsnitt innan man ens vet vem Madara är.

TL:DR a.k.a spoilers. Det finns inga svar på dina frågor.

Julen 2009 :)

Förresten, börjar inte mangan

nå sitt slut snart. Om de nu dödar Akatsuki och Orochimaru redan är dödad..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Julen 2009 :)

Förresten, börjar inte mangan

nå sitt slut snart. Om de nu dödar Akatsuki och Orochimaru redan är dödad..?

Hela grejen är ju (i mangan)

att akatsuki har fått väldigt få medlemmar, men Madara är ju så att säga Konoha's största fiende och verkar ju även vara odödlig. Att han då även att grupperat sig med Sasuke som har svurit en ed att förgöra Konoha eftersom det var deras fel att hans uchiha klan blev utplånad.

Naruto har ju hittat Pein och nu vet man inte vad som händer, om han förlåter eller dödar Pein. Om han dödar så är Akatsuki bortblåst, men Madara och Sasuke kommer då bli hela storyn istället.

Jag är ju säker på att Naruto kommer inte vara över innan Tsunade dör eller lämnar över sin titel till Naruto. Det finns inget annat som skulle kunna avsluta Naruto mer än att dom har fått hem Sasuke och Naruto är hokage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? Är det inte torsdagar det släpps? 107 är senaste eller?

Torsdag, sent på kvällen, tror jag att det var.

107 verkar vara den senaste.

---

Kollade nyss in mangan lite och det verkar ju som om mangan hade kommit längre än animen har nu, för ett år sedan!?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...