Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär, sett klart Elfen Lied. Sjukt bra anime som jag tipsar till alla om ni gillar att se både huven och ben flyga av hej vilt.

Men slutet gör mig galen som fan. Vem var bakom dörren? :shifty:

Mjo, den serien är grym. Längtar till S2 som sägs komma snart :(

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Naruto fillers slut nu eller håller dom fortfarande på?

Tillbaka till storyn sen 2(?) avsnitt tillbaka. Du kommer känna igen det, för jag har spoilat det för länge sen till dig.

Det var ett rykte som hade spridit sig, men nu när jag letar hittar jag inte sidan :(

Men det var en nyhet på en japansk(?) nyhetssida, men dom kanske avbröt projektet. Det värsta är att mangan fortsätter ju längre än animen

Om man ska hårddra det så är alla mangas längre än animeern. Det finns inte en bråkdel så många "direkt till anime" serier som det finns "manga till anime" serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In-fucking deed!

Sasukes team verka ju inte bli lite badass heller =D

Fast sen är jag inte ikapp med bleach än. Säsong tre och det börjar blir lite segt.

Rädda Rukia och dra, plz.

Oh, jag syftade på mangan. Där händer det grejer!

Naruto börjar komma tillbaka ordentligt i storyn nu i animen vilket är bra, detta arcet är JÄVLIGT coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, jag syftade på mangan. Där händer det grejer!

Naruto börjar komma tillbaka ordentligt i storyn nu i animen vilket är bra, detta arcet är JÄVLIGT coolt.

Jahaja :D Funderat på att läsa mangan ett tag nu men vet inte riktigt vart jag ska börja. Vilken del utav mangan = där serien är just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ey yo. Läste på något forum där det var någon som sökte 2 filmer han sett tidigare och blev själv sugen på att se dem efter hans beskrivning.

"Den ena handlar om två ungdomar som försöker överleva i ett krig, dem känner inte varandra men lär känna varandra då det får i uppgift att samla ihop 12 ägg till en födelsedagstårta åt en av militärernas fru. Att samla ihop 12 ägg är nästan en omöjlighet i krigstid. Tror det utspelar sig under andra världskriget men är inte säker alls.

Den andra filmen handlar också om barn som försöker överleva, men måste överleva genom att vinna en springtävling. Tror att det var så att dem som inte vann fick dö, medan den som vann fick allting han önskade sig.. Är dock inte helt säker men ungefär så.."

Sååå, någon som vet vilka filmer han beskrev?

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yooo. Antar att om jag inte dubbelpostar så får jag inte svar på min nya fråga! Behöver fortf. svar på mitt tidigare inlägg föresten ; )

FMA Brotherhood ska ju vara som FMA bara det att den följer mangan mer och att vanliga FMA kör på en egen story efter typ halva animen, aight?

Har inte sett någon utav dom och undrar om det funkar fina fisken att se brotherhood först!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yooo. Antar att om jag inte dubbelpostar så får jag inte svar på min nya fråga! Behöver fortf. svar på mitt tidigare inlägg föresten ; )

FMA Brotherhood ska ju vara som FMA bara det att den följer mangan mer och att vanliga FMA kör på en egen story efter typ halva animen, aight?

Har inte sett någon utav dom och undrar om det funkar fina fisken att se brotherhood först!

Min vän säger mig att man inte behöver ha sett vanliga FMA innan man ser FMAB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yooo. Antar att om jag inte dubbelpostar så får jag inte svar på min nya fråga! Behöver fortf. svar på mitt tidigare inlägg föresten ; )

FMA Brotherhood ska ju vara som FMA bara det att den följer mangan mer och att vanliga FMA kör på en egen story efter typ halva animen, aight?

Har inte sett någon utav dom och undrar om det funkar fina fisken att se brotherhood först!

FMA är en grym Anime som jag tycker du bör kolla i vilket fall.

Men som sagt, FMAB följer mangan som fortfarande är ongoing och som också har en grym story, så båda är sevärda. Nu har jag dock sett FMA så det är ingen idé att kolla på FMAB eftersom det är ganska exakt som FMA i början. FMAB har väl inte kommit längre än typ 20 avsnitt än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...