Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Nån som kan rekomendera nån bra "normal" animeserie?

Med normalt menar jag alltså inga konstiga super monster eller folk med konstiga krafter eller liknande, utan nån serie där det är helt "vanligt" folk i ett normalt liv?

Är så sugen att bara sitta ner och kolla på nån sån serie i flera timmar och grisa godis...

Har inte sett Lucky Star men vad jag har hört av rykten så ska den vara just som du beskrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nån som kan rekomendera nån bra "normal" animeserie?

Med normalt menar jag alltså inga konstiga super monster eller folk med konstiga krafter eller liknande, utan nån serie där det är helt "vanligt" folk i ett normalt liv?

Är så sugen att bara sitta ner och kolla på nån sån serie i flera timmar och grisa godis...

Lucky Star!

:teehee:

Edit: Fan... såg inte Joe_Dirt's post.

Lucky Star är i alla fall sevärd och passar BroDD's önskemål.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Såg nyss klart Berserk och vad kan man säga mer än vafan?

Avsnitt 1 är ju efter att Guts har varit i helvetet. För hans hand är avsliten, blind på ena ögat os.v.

Men vem är "demonen" han dödar i det avsnittet? har

han något att göra med Guts hämnd mot Griffith?

Antar att man får ett vettigare slut i mangan men det är inte något jag ens nästan orkar läsa. Hur slutar den egentligen?

Edit; okej. Så mangan är 20 år gammal och är on going? Nvm : >

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol. Det är nu hela storyn går upp i sitt essé.

Så... det är kanske 10-15 veckor kvar tills end of arc?

Det är ett enormt arc nu, hela historien håller på att vändas uppochner.

:naughty:

Jag tittar in igen i slutet på Maj...

Jag har saknat den här tråden!! :D

Bara en ynka månad kvar tills det är dags att kolla in Shippuuden igen! Slutade på avsnitt 90-ish tror jag... mycket att se! :)

Mycket mys att se, två filler arcs i mellan dock.

T: Fan, Naruto, Bleach och One Piece har gått ner sig i tempo nu igen, tråkveckor framöver.. Bara Bleach som möjlish kan få en fin vändning inom några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hittade den andra tråden av en slump och råkade nästan posta i den innan jag insåg att något var fel... :naughty:

Hittade också Naruto-tråden...

Äntligen har det blivit dags för mig att kolla ikapp på Shippuuden. Avsnitt 89- 183(?) ska nu kollas!

Hur ser det ut "arc-wise"... är animen i mitten på ett arc eller har ett nytt just börjat? Jag skulle vara tacksam om någon kunde skriva när det senaste arcet tog slut (avsnitt), om det var nyligen.

Såg detta inlägg i Naruto-tråden... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=873636.

Slutet på det där inlägger beskrev saker som inte hade skett för ett år sedan i animen; ligger verkligen mangan TVÅ år före animen? Jag vågar knappt föreställa mig vad som sker i den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade den andra tråden av en slump och råkade nästan posta i den innan jag insåg att något var fel... :naughty:

Hittade också Naruto-tråden...

Äntligen har det blivit dags för mig att kolla ikapp på Shippuuden. Avsnitt 89- 183(?) ska nu kollas!

Hur ser det ut "arc-wise"... är animen i mitten på ett arc eller har ett nytt just börjat? Jag skulle vara tacksam om någon kunde skriva när det senaste arcet tog slut (avsnitt), om det var nyligen.

Såg detta inlägg i Naruto-tråden... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=873636.

Slutet på det där inlägger beskrev saker som inte hade skett för ett år sedan i animen; ligger verkligen mangan TVÅ år före animen? Jag vågar knappt föreställa mig vad som sker i den...

Animen är väl typ i slutet av ett arc, fast som egentligen är ett mycket större sammanhängade arc som sträcker sig LÅNGT. Jag kommer fan inte ihåg när senaste arcet tog slut i animen, och min hdd crashade ju för nått år sen så allt gammalt ligger på den så kan inte backtracka.

Jo, mangan är grymt långt före animen, det är faktiskt grymt fett just nu, man har sett ett par otroliga strider och Naruto håller på att bli überFET.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...