Jump to content

Manga/Anime.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Naruto-report!

Har nu sett (från avsnitt 90) till avsnitt 106 (eller 107). Jag måste bara säga att även om detta är ett filler-arc så är det förjävla bra! Lätt bland de bästa arcen hittils! Varför?

Därför att detta arcet har Guren

:) och Yuukimaru. Kul med Tobi som sticker in huvudet också. Sanbi är också riktigt nice. Rinji är också en intressant karaktär. Han har ett leende som om han döljer något...

Det är en helt annan stämning i hela arcet. Dimman runt sjön och att ett barn far illa skapar en helt ny synvinkel på det hela. En mörkare ton, med mer humor helt enkelt

Love at first sight; närmare 60 episoder att ta igen! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Shippuuden är sååå awesome!

Riktigt intressant att man fick se Jiraiya

som ung aspirerande ninja och historien om hur Minato/4:e Hokagen var Narutos far. Och Rinnegan!

Har undrat om den länge! Episod 134 nu... spännande! Ser verkligen fram emot att gå se när

Naruto möter Pein(x5). Hela grejen med Pein är sjukt intresserande! Och att man fick veta att Jiraiya visste vem det var, fast det inte blev avslöjat..!

Jag vill bara sätta mig och kolla några timmar i sträck men nu när det bara är 30 episoder kvar ska jag försöka dra ut på det lite längre... Gief mer episoder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon bra anime på temat slice of life? Typ som Azumanga Daioh. I annat fall skulle jag kunna tänka mig att titta på något i stil med Cowboy Bebop (p.s. är långfilmen bra?). Tack på förhand!

Hyakko är sjukt mysig och klassas nog som slice of life.

Behöver tips på långfilmer. Har sett väldigt få så även de mest uppenbara tipsen uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra veckans avsnitt är det mest episka du kommer se, någonsin. #167. Damn, damn, damn!

Har kommit såpass långt att jag fått se Narutos

Sage training

.

Peins invasion av Konoha

... daaaaaaamn!! :lol: Det verkar vara en mysig grabb det där.

Spännande som fan att se resten nu men eftersom det knappt är 10 avsnitt kvar tar jag det lite lugnt nu; 2 avsnitt om dagen ska jag försöka överleva med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spännande... Dags att se de senaste fyra avsnitten.

Herrejävlar vilka avsnitt det senaste fem har varit..! :o

Förra veckans avsnitt är det mest episka du kommer se, någonsin. #167. Damn, damn, damn!

... ;)

Vilken cliffhanger det var också!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hooosaaah.

Vilken sida läser ni narutomangan ifrån? Läste på OM innan men dom har ju lagt ner nu.

mangasteam är bra om man vill ha de senaste kapitlerna och om du vill läsa de äldre så är 9panels en bra sida.

Jag läser Bleach just nu, är på kapitel 186 och serier börjar bli rätt fuckedupped.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekommenderar varmt animen H.O.T.D ( High School of The Dead)

En zombieepidemi bryter ut i världen. Första avsnitten introduceras karaktärer samtidigt som dom slaktar zombies. Inte det minsta seg alltså.

Animen började tidigt i july och är ongoing, tror det är 7-8 avsnitt ute nu. Eftersom det är en hel del snusk kanske man vill vänta tills den ocensurerade versionen är släppt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Boys!

Panty and Stocking with Garterbelt - Vilken underbar jävla serie! Den började sändas i oktober, 10 avsnitt ute än så länge. Den är så bisarr och sjuk, men ändå fetingnajs. Väldigt annorlunda animerad också, ett måste för folk som gillar FLCL och Gurren Lagann,

Superefterbliven Trailer

Kollat på 4 avsnitt. Lollar stenhårt i alla avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...