Jump to content

Träningstråden


Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

När jag tränar armar hårt, mestades triceps så sticker det i hela armen. Någon som vet vad detta beror på?

Jag känenr igen det. Ibland när jag kör en maskin (du vet en sån där man sitter och drar ner två hantag snett uppifrån) så sticker det till längs med hela utsidorna på armarna.. typ som att nån nerv hamnar i kläm eller nåt. :P

Sen insåg jag att den maskinen sög, så jag kör inte den mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget stöd, armen är helt fri. Sticker ända från axeln till fingertopparna.

Tweak: Haha okej. Ska hålla ögonen öppna. Vad tycker du om det då?

Jodå det är ju billigast i stan (?) och jag behöver verkligen inte mer maskiner eller så. Har bokat en personlig visning till den 23, så att jag lär mig maskinerna och det.. Så det är bara bra :P

Väldigt sen edit: Vad tycker du själv, Kalle?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte ta en bild på min halvtaniga rygg, för att hålla liv i tråden. Var svårt att sikta rätt och dessutom mörkt. Men så här ser den ut (nej det är inga jävla CM-jeans jag har på mig).

P-C: Och jag tränar bara för att få fitta...

Tweak: Jag tycker det funkar skitbra där. Fräscha lokaler och allt man kan tänkas behöva finns. Och så är det inte för fullt med folk heller. På Nautilus får man vänta på folk hela tiden.

post-11-1168554070_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra fråga... Vet ej vad övningarna heter :rolleyes:

Hahah ok, igentligen är det väl skitsamma vad övningarna heter, bara musklerna växer :)

Ska sätta igång med träningen på måndag efter lite "julledigt" har jobbat så mycket och länge på dagarna så jag har inte pallat gå till gymet, sen fick man ont i halsen när man skulle sätta igång igen, och gå och träna när man har ont i halsen är ju som ni kanska vet inte det bästa man kan göra.

Men på måndag smäller det, träna patt, längtar redan efter träningsvärken.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...