Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe... Online funktionen verkar kul... Konstigt att det blev så mycket så att inte servrarna inte klarade det... Verkar vara väldigt populärt :mf_doof: (synd att man själv inte kan spela online :unsure:

Bästa FPS online någonsin, t.om. bättre än CS och Battlefield imo... även fasst battlefield ligger nära hjärtat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca 10-20 uppdrag... (har inte räknat :) ) jag ska beställa det ikväll :P

Jag måste bara få fråga; Det låter precis som du spelat det, men ändå tänker du köpa det? :unsure::mf_doof:

-----

Själv får jag/köper det nog inte före våren då jag köper PS3. :( Med tur så kanske jag får det till juklapp, men det blir PC-versionen då. Är sugen som fan.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara få fråga; Det låter precis som du spelat det, men ändå tänker du köpa det? B):P

-----

Själv får jag/köper det nog inte före våren då jag köper PS3. :( Med tur så kanske jag får det till juklapp, men det blir PC-versionen då. Är sugen som fan.

Hmhm... Öhhh... :ph34r: *host* hmm... NO COMMENTS!!!! :whistling:

9/10 är väl ett fullkomligt utmärkt betyg för ett spel som är ungefär lika innovativt som Bioshock?

Joo visst är det bra betyg men ändå, jag tycker det är bärt 10/10 och massor av andra... Dom kunde ju reflektera lite på vad folket tycker ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...