kobbe Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ska köra idag på internet, laddade ner pachen igår. är det allt man behöver göra? Vilka servrar spelar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ni alla spelar på PC va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ni alla spelar på PC va? Kan lira någon gång, finns inte så många här som har ps3 tror jag, typ ingen som har cod4 till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ni alla spelar på PC va? Det är lite blandat... Vi kör på PS2(?), PS3, Fläskbox 360, pc m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 vilken rank e ni i jag e i 39 lol .. hur högt kan man komma i rank? och vad e prestige mode?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Prestige mode resetar din rank 55 som är högsta så du börjar om som menig mot att du får en halv fin medalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Men när man börjar om (i prestige mode) Har man allt upplåst som man hade förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nej, du förlorar allt du låst upp och allt måste göras om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 MÅSTE man välja prestige mode när man når level 55 eller kan man fortsätta vara 55 men inte levla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 MÅSTE man välja prestige mode när man når level 55 eller kan man fortsätta vara 55 men inte levla?? Är ganska säker på att du kan stanna kvar där eftersom att det är så pass många som är lvl 55 i nuläget. Förresten, vilken lvl är du på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Är ganska säker på att du kan stanna kvar där eftersom att det är så pass många som är lvl 55 i nuläget. Förresten, vilken lvl är du på nu? 28 Bara för att jag har VISTA nu och jag kan inte spela COD 4 för att det hackar för mycket (ÄVEN på lägsta grafiken ) Men snart ska jag installera XP och lira som en N.Ö.R.D!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Prestige mode finns väl bara på PS3 & Xbox vad jag förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Prestige mode finns väl bara på PS3 & Xbox vad jag förstår? Vet inte... Har bara sett personer på lvl 55 och neråt iallafall (Utan en sådan där medalj som jag aldrig sett ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Är level 28 nu och har precis låst upp det sista kikarsiktet till M4:an, riktigt skönt när man ska skjuta på lite distans. PEWPEW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Är level 28 nu och har precis låst upp det sista kikarsiktet till M4:an, riktigt skönt när man ska skjuta på lite distans. PEWPEW! Om man aktiverar den där "Perken" som gör att man håller geväret stadigare så är det underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vilket vapen är erat favoritvapen? Framtill ganska nyligen så var mitt favoritvapen M4:an men efter att jag har låst upp G3:an så är den min nya favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 28 Bara för att jag har VISTA nu och jag kan inte spela COD 4 för att det hackar för mycket (ÄVEN på lägsta grafiken ) Men snart ska jag installera XP och lira som en N.Ö.R.D!!! Måste bara fråga, har du testat komitablitets(stavning?) läge? Det fanns i XP iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Måste bara fråga, har du testat komitablitets(stavning?) läge? Det fanns i XP iaf Jag vet at det fungerar men har inte provat... Hjälper det mot seg dator?? Trodde bara att windows stalde om sig efter spelet.... Aja jag ska prova EDIT: Blev inte bättre Aja... Jag ska ändå installera om datan lite senare idag... Redigerad 28 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Haha, beat this. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Vilket vapen är erat favoritvapen? Framtill ganska nyligen så var mitt favoritvapen M4:an men efter att jag har låst upp G3:an så är den min nya favorit. lvl. 37 favoriter: Assault: G3 med red-dot-sikte SMG: Ak74u med silencer LMG: använder aldrig så vet inte Shotgun: använder aldrig så vet inte Sniper: Dragunov Redigerad 28 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts