Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns större, finns mindre. Men du kan glömma dina bilar eller katter till ljuddämpare.

Du är ju fan blåst. Varför i helvete skulle man använda en katt som en ljuddämpare i COD?! Du har tydligen inte spelat COD allt för mycket.

Offtopic-mannen returns. :rolleyes::(

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju fan blåst. Varför i helvete skulle man använda en katt som en ljuddämpare i COD?! Du har tydligen inte spelat COD allt för mycket.

Offtopic-mannen returns. :rolleyes::(

Det är ju du som är lite sned. Du förstod väl att jag var ironisk? Och kom inte och säg att jag inte har spelat CoD då det är spelet som jag har spelat mest dom två senaste åren. Dumma fan. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju du som är lite sned. Du förstod väl att jag var ironisk? Och kom inte och säg att jag inte har spelat CoD då det är spelet som jag har spelat mest dom två senaste åren. Dumma fan. :rolleyes:

Dessvärre är det drygt med ironiska inlägg stup i ett. Ännu drygare då folk som du startar off-topic diskusioner för att irretera. Du borde förstå bättre, men tydligen inte. Dumhet räddar ingen från att tänka.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...