Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Ok... Det är ganska långt alltså... Hmm kändes kortare :whistling:

Nej, det låter bara mycket. Det är väldigt kort, varje enskilt uppdrag är ju inte långt i sig. Flera "uppdrag" är ju bara filmsnuttar när jag kollar noggrannare också. (Walkthrough)

EDIT: MP-läget är förbannat kul, kommer lira det länge tror jag.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag säger tveksamt, det är väl ett brutalt dåligt grafikkort? Hur mycket RAM du har spelar även det ganska stor roll.

Skulle tippa på att han har 1 GB då vi hade likadana datorer förut. Nu ägs min förra dator av en vän till mig som har lirat CoD 4 på den utan lagg. Men visst, såg väl inte ut som någon skönhet precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tippa på att han har 1 GB då vi hade likadana datorer förut. Nu ägs min förra dator av en vän till mig som har lirat CoD 4 på den utan lagg. Men visst, såg väl inte ut som någon skönhet precis.

Han kommer ju inte spela på den allra högsta grafiken ( :) ) men han kommer ju kunna starta spelet för han har ju åtminstonde pixel shader 3.0 :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan.

Blev lite ledsen ändå när

Sgt. Jackson dog

:)

. Är på Tjernobylbanan, men vilken dörr är det man ska spränga med C4an? Testade dörren åt höger när man rushar in i rummet, men det funkade inte!

Hur mycket är kvar av spelet nu?

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...