Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Löppte spelet idag.. och tänkte spela lite online, då kommer det upp en ruta där det står "DOWNLOADING GAME SETTINGS" grejen är bara att den har varit där ett tag nu, undrar om någon som redan vet hur länge den kommer vara på.

Edit: PS3 version

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Började lira för ett tag sen, ganska kul men lite stelt.

Blir att lira 'hela' helgen - skitväder och inga läxor. Hoppas det inte är alltför kort.

Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. om det skulle vara stelt skulle fienderna komma fram och vilja skaka hand med dig innan du skjöt dem..

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. om det skulle vara stelt skulle fienderna komma fram och vilja skaka hand med dig innan du skjöt dem..

Vad i krig skulle vara stelt?

Förresten har KvaddadPadda rätt när jag tänker efter. Allt som händer i CoD SP är ju "uppgjort". Jag trodde mer han syftade på kontrollerna. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska när ja skulle spela och ska ändra grafiken så får ja bara felmedelande från DirectX om nånting. Hur fixar ja det. Det är fullversionen ja har. Och ja hadde liknande problem i COD 4 Demot men ja hittar inte den som ja ändrade på.

Samma för mig, installerade directx från cod4-skivan så löste det sej -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade precis ut spelet, ett riktigt bra lir. Det bästa CoD hittills måste jag säga. Intensivt hela vägen igenom och ett förbannat bra slut.

Den del av spelet jag gillade mest var definitivt:

Tillbaka-blicken med Captain Price när han och hans överordnade ska lönnmörda Zakhaev. Smyga fram stilla och försiktigt fram till hotellet och sedan vänta ut ett perfekt skott. Det är ett spelminne jag kommer minnas länge.

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem OBS spoiler varning för de som inte är där ja är nu -_-

Den där sniper banan man är på när man ska gå med den där killen när man är där i chernobyl.När man får order av han att man sak lägga sej ner när gubbarna kommer och pansarvagnar eller vad det är. Och när man ska manövra gubbarna och hur ska ja manövra dom? Och han säger nåt att man ska inte göra snabba rörelser. Så ja fattar inte riktigt. Ja har testat bytit plats asså ligga på andra ställen men de kommer på han hela tiden.

Så hur ska ja göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem OBS spoiler varning för de som inte är där ja är nu -_-

Den där sniper banan man är på när man ska gå med den där killen när man är där i chernobyl.När man får order av han att man sak lägga sej ner när gubbarna kommer och pansarvagnar eller vad det är. Och när man ska manövra gubbarna och hur ska ja manövra dom? Och han säger nåt att man ska inte göra snabba rörelser. Så ja fattar inte riktigt. Ja har testat bytit plats asså ligga på andra ställen men de kommer på han hela tiden.

Så hur ska ja göra?

Kräla dig bara undan en meter ifrån alla fiender... Du kan kräla fast dom är ca 3 meter ifrån dig och du blir inte upptäckt... Hade själv lite problem med det uppdraget... Försök och försök tills du klarar det, som sagt kräla bara ifrån alla fiender ca 3 meter så ser dom inte dig

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade precis ut spelet, ett riktigt bra lir. Det bästa CoD hittills måste jag säga. Intensivt hela vägen igenom och ett förbannat bra slut.

Den del av spelet jag gillade mest var definitivt:

Tillbaka-blicken med Captain Price när han och hans överordnade ska lönnmörda Zakhaev. Smyga fram stilla och försiktigt fram till hotellet och sedan vänta ut ett perfekt skott. Det är ett spelminne jag kommer minnas länge.

Ord... mitt favorituppdrag också. Prövade du att skjuta

hunden som stod och käkade på ett lik, om inte så gå tillbaka och gör det, lovar det är najs

-_-

dem som stod och dumpade lik vid dammen i det uppdraget, lyckades ta ut två av dem med ett skott..

kändes fint

Lätt bästa CoD hittills..

Gillade även när man skulle jaga Zakhaev's son, det tog i nerverna, blev fan lack när han blåste skallen av sig när vi fångat honom!

:naughty:

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...