Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så du tycker allvarligt att bilder på krig är vackra, där flera tusen människor dör?

Där sa du något som fattas i CoDs WW2 spel.

Vart är bilderna där folk halkade på andras inälvor i de trånga gångarna samt i skyttegravarna?

Vart är bilderna på alla hemskheter som hör kriget till?

Men förstås, det är ju Amerika, all heder åt Amerika :D.

Nu menar jag inte på någotvis att jag tycker krig är vackert, ville bara

säga att det är mycket som saknas i dagens WW2-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

= död?

Älgjakt.

@Halos.

Om man nu vill bevara Cod2 communityn som du snackar om så skulle man kunna släppa Cod3 utan multiplayer. Easy as dell.

Antagligen har konsolltillverkarna betalat endel för att inte få Cod3 släppt till PC. Bögkonsoller, hatar de där jävla konsollerna som förstör en hel spelupplevelse och suger att spela fps-spel på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älgjakt.

@Halos.

Om man nu vill bevara Cod2 communityn som du snackar om så skulle man kunna släppa Cod3 utan multiplayer. Easy as dell.

Jo men då skulle det väll bli liv åt andra hållet och folk skulle klaga på att det inte kom någon MPdel, men annars

ett bra alternativ helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu är det snart (kanske) dax igen för ett till Call of Duty i den berömda serien. Enligt alla rykten som går så är det mycket möjligt att spelet inte ska utspela sig inom 1939-1945 utan en aning senare. En video som finns här får mig att tro på det ännu mer. För håll med mig att det är CoD känsla över filmen. Man börjar i ett fordon och allt runt en exploderar, men man blir inte skadad. Man skjuter ner allt i sin väg medans dina vänner dör omkring sig, du leker helt enkelt Rambo. Typiskt amerikansk hjälte-feeling. Har jag rätt eller har jag rätt? Aja, kolla på filmen och låt diskutionen flöda.

Är det Illusion Softworks som gör CoD spelen??? Det visste jag inte. För det står det i ena hörnet på videon. :wub:

Eller kan videon vara från "Enemy in Sight", tro? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...